torsdag 18. november 2010

Hva gjør man ??




Hva gjør man når man får beskjed at jeg har brukt opp min bildekvote her inne. Jeg holder på lage et innlegg for smia å får denne beskjeden. Den bloggen ble nettopp opprettet å vi er flere administratorer.

Kan de andre som tilgang legge inn bilder uten at de får den beskjeden jeg fikk. Jeg ser at det også gjelder her i min egen blogg.

Jeg skjønner at jeg må kjøpe mer lagringsplass, men hvor mye ?? Og hjelper det at jeg sletter bilder i gamle innlegg.

Blir kjempe takknemelig for svar.

Klemmer fra Irina

5 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Her må jeg følge med ser jeg.. Venter bare på at jeg og får den samme beskjeden :((
Ha en fin dag irina :)
Klem,Kari

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Eg kjøpte meir plass for eit par veke sia...går å slette bilder...men kostar nesten ingenting å kjøpe meir plass..tru eg betalte 40 kr for maaaaaaaaaaange bites!

Klem M♥

Black Feathers sa...

Oj ikke noe som jeg vet noe om dette så jeg får rett og slett ønske deg en fantastisk dag ;)

ralfefarfars paradis sa...

Jeg har ikke opplevd det samme selv- enda- og jeg tror det hjelper å slette bilder- men slett da samtidig i Picasa album også (du får opp spørsmål om du vil slette der også)
Noen kjøper ekstra plass også. Det er lurt å minske bildene før du laster dem opp til bloggen;) Lykke til!

Laila sa...

Jeg nekter foreløpig å kjøpe mer plass. Prisen er forresten pr år, ikke et engangsbeløp. Jeg har laget meg en ny googlekonto, så jeg regner med jeg kan legge ut bilder en stund via den. Og så tenkte jeg at jeg skulle begynne å laste opp bloggbildene til photobucket, og laste dem ned på bloggen derfra.
Det er nok lurt å forminske bildene også, det har jeg foreløpig ikke gjort, men vil begynne med det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online