onsdag 24. november 2010

Snufs ...begynner vel å bli forutsigbar ...



Heisann ;)

Tavlene mine er jeg ikke ferdig med...har ikke fått tid, har ikke begynt å male idag...blir nattarbeid på Irina....Jeg er da travel hele tiden....hmmm vet ikke hvor dagene blir av.Regner med at nesten alle som leser bloggen har det slik :)
Men seriøs folkens, jeg har blitt for forutsigbar. Lurer bare på om jeg skal trekke opp årene å slutte å blogge.Kan jeg virkelig ikke overaske dere lenge ? hulk hulk :)
Kult at dere kjenner meg da :)



Anonym Anonym sa...

Nå hadde jeg skrevet en hel rekke måter å bruke slike vinduer på, men slettet det fordi jeg ikke ønsker at alle skal gjøre det samme. Men for å si det sånn, det er mange måter å bruke slike vinduer på, som ikke ligger utover hele nettet. Folk ser én ting, og så skal alle gjøre det samme. Hva jeg tror du har gjort med ditt? Jeg TROR det har fått en knallfarge, og at du har malt det først med magnetmaling, som du har malt over med tavle- eller knallfarget maling, evt tapetsert over. Tapet over magnet er stilig, men du må ha en del lag magnetmaling for at ting skal henge på. Uansett, er jeg sikker på at det er stilig, det du har gjort. Blir rett og slett litt skuffet hvis det er hvitmalt med hønsenetting, eller gamle bilder. Fint og alt, men slett ikke Irina!

24. november 2010 08:14

Blogger map79 sa...

Takk for info, tenkte det var på Stjørdal ja. Har sendt mail, håper jeg hører fra dem ;)

Jeg mistenker at vinduet skal bli et WOW bord?? det ville vært dritstilig!


Anonym Anonym sa...

B O R D !!

24. november 2010 13:


Disse har så rett så rett. Skremmende sa jeg til ei i dag. Enten kjenner dere meg for godt etter snart 4 år som blogger eller så er jeg blitt satt.


Men ja ja....forhåpentligvis ser dere noe i morgen :) ikke bordet da....der må Demolitionmannen hjelpe meg :) Og jeg kan bare avsløre....det WOW bordet får ikke plexiglass bein :) En liten overraskelse må jeg ha :)

6 kommentarer:

Anne-Marthe:) sa...

Så stilig den speilramma ble. Elsker at du leker med sterke farger. Har fulgt bloggen din en god stund nå, og vil fortsette å følge med. Du inspirerer!:)

Unknown sa...

Meg kan du fortsatt overraska si eg nettopp fant deg ;o)

Jentene hadde kun fine ting å sei om deg altså, og det var retroservicet eg kjøpte ja :o)

Laila sa...

En stil skal man jo kjenne igjen!? Jeg (og sikkert alle som leser bloggen din) begynner å kjenne igjen All of Irina som brand, og det er jo positivt. At folk kan se et møbel og si at det er din stil, er jo fantastisk!! Go with it! Ikke tenk så mye på at alt må overraske, og bygg videre på branden din. Og overraske gjør du nå likevel da! Jeg hadde ikke tenkt tanken at et gammelt vindu kunne bli bord... YOU GO GIRL!!!




JEG er forresten forutsigbar; Jeg tenker og planlegger, men får ikke gjort noe. HAHAHA! Jeg har tusen idéer til hva ting (vinduer, møbler, etc) kan bli, hvilke farger osv. Men her strekker tiden ikke til. Travelt opptatt med å male HVITE tallerkenhyller. Tre stk(!) har jeg solgt med farge. Og maaaange hvite...

Laila sa...

PS. Lysestaken du spurte om, koster 500,-

Black Feathers sa...

He he jeg synes stadig du kommer på nye og spennende ideer. Knallfargen var kjempe tøff, du er jo rå som tør da ;)
Jeg tror nok at du har masse ideer på lager som ingen har tenkt på før deg.

Du er unik, glem ikke det!

Ha en fantasifull dag.
Jeg venter med spenning på ditt neste produkt ;D

Kine sa...

hahaha!!Det var det jeg skreiv i mailen til deg:)) Et BORD!!*hihi*
Blir sikkert knalltøft!klæms

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online