lørdag 19. mars 2011

Styggefine stolen.....


Vi interiørbloggere har sikkert vært "rare" fra da vi begynte å interesse oss for interiør. Regner med at jeg ikke var alene om å bruke kabetrommer som bord for 20 år siden. Eller å syns at det andre syns var stygg faktisk kunne brukes interiørmessig.


Jeg tror ikke at min familie syns det jeg syns er vakkert, er vakkert i deres øyner. Bortsett fra mine nærmeste. De som bor her altså. De stiller ikke spørsmål ved det som kommer inn. Ikke tenåringen heller ....merkelig...


Jeg syns feks at denne stolen som du drar ut slik at den blir krakk er vakker.... den er slitt, rusten og med malingsflekker.
Hva syns andre.....hva syns besøkende med flunkende nye katalog/ designer møbler om min stil...hi hi...


At jeg ikke har noe smak....stygg stol og garderober fra militærlei....stakkars Irina. Ikke har hun penger til å kjøpe nye dyre garderober eller en fin stol. Ser ut som det står dårlig til...ikke på Ikea engang ....


Jeg lurer virkelig på om de tenker slik, ja ja...jeg er fornøyd. Min garderobe og stol koster til sammens 300 kr....jeg vil det slik. Ikke ett til 30 000.
Vi interiørdamer er virkelig noe for oss selv......rare....

10 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Den var fiiin! :)

Klem E

ide-puffen sa...

Jepp. Just the way we like it.
Kos deg

Nina Iren sa...

Sier bare et ord RÅKULT....

Manne's hverdag sa...

Ååååååååh - husker at farmor og farfar hadde en slik stol i rødt.
Synes den er veldig fin. Tror søstra mi har den ett eller annet sted. :)

Ha en flott helg!!!

Hilsen
Marianne

Beth sa...

Jeg syntes det er viktig at hver og en finner sin egen stil...
Og det skal respekteres av alle!
Hvor kjedelig hadde det ikke vært om vi alle skulle være like?

Refleksjon på livsvegen sa...

Stilig..
Slik stol hadde mamma mi...

God helg klem♥

(eddas) sa...

Handler mest om og ikke ha det alle andre har for min del:)Og det er ikke en krakk du drar ut snupp...det blir jo en husmorstige for og komme oppå husmorskapene etter saftkjelen:):)som vi bruker etter at vi har plukket bær av ripstrærne vi har i hagen da vet du:):):)
Her skinner solen og noen scoop har vi fått tak i idag:)
klemklem til deg...

T's Creations sa...

Bare fortsett med og vær rar du, Irina. :) Det gir oss mye, både at du deler av deg selv og gir forskjellige impulser og ideer ang. farger, interiør og annet. :)

Maleriet fargehandel sa...

Hi hi, du er herlig du :O)

Heidi

Junk De Lux sa...

Rett og slett bare herlig!!!
Har ikke vært innom deg før, jeg...lurer på hva jeg har drevet med? ;)

Klem,Hanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online