søndag 20. mars 2011

Pikkstar.. a star amongs....eller en p.....


Dere skjønner hva jeg mener. Pixar studios sitt symbol. Se HER Denne lampen fikk jeg av en Oslomann. Han hadde den liggende i ett spøkelseshus. Da jeg lykkelig stod på trappen hans å spurte hvor mye han skulle ha for den, så han på meg som jeg var gal :)
Han visste sikkert ikke at det allerede var ett vedtatt faktum....


Siden mannen er selverklært trønderfil( ikke Frankofil )og syns vi trøndere er sjarmerende, søte og snakker med en deilig dialekt..HAAAA den er sikkert tung å svelge for mange.... hooo hooo.For denne gangen kan jeg love med hånden på hjerte at jeg var snill....ikke noe flørting fra meg !! Fyren var solgt med det samme jeg sa " kanj æ...."


Syns den er kul.....skjev, litt misfarget, shabby industrial....ja...like PERFEKT som denne SUVERENE bloggeren. .......NOT.....åhhh som jeg liker imperfection....må jo matche den imperfecte bloggeren !


I dag vil jeg helst ikke gjøre en ting....har vært vanvittig travel uke for meg :) Vil ikke gjøre husarbeid, men det må jeg gjøre hver dag allikevel :(
Håper på å begynne med prosjekt Demolitionmann i Las Vegas ...

Hmmm lurer på om han har kommet frem. Han dro på torsdag, men har ikke hørt ett pip fra han. Når jeg er borte ringer jeg MINIMUM 2 ganger hjem om dagen for å høre om hvordan det går ....hint hint hint...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lampa va lækker den.
Æ å e trønder.
Klem.

Randi sa...

Heia...:)
Ja her er eg "ny":)))
Å her er/var det SÅ mykje tøfft!Du er berre rå flink!!
Å du....den lampa var knas kul ( eg er ikkje trønder,men møring....haha)No vart du kansje skuffet..hihi
Men du...eg kjem igjen på besøk eg;))
Ha en knas fin aften!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online