torsdag 17. mars 2011

Rom for alle :)




Som dere har fått med dere er jeg for tiden å dekorere på rom for alle på porthuset, Solsiden :)


De har såååå mye fine ting. Både klær, møbler, sko og interiør. Og jeg som har dilla på lamper......mye lekkert.

Går du i tanker om å kjøpe deg en lampe...så kom innom :)


Skal ta fine bilder en dag :) Koselig å hilse på dere som er innom. Alltid KOSLIG å møte dere blogglesere. Setter pris på å møte dere.







Ha en fantastsik fin vårdag :) Vi blogges senere i dag.

3 kommentarer:

Gamletingretten sa...

Absolutt er rom for meg i allefall :D Alt under samme tak, og så mye fint ;)

Ha en fortsatt fin dag;)

Klem Anne-Marthe:)

Hellohello baby sa...

Så utrolig mye fint! Var der her du jobbet i helgen? Jeg elsker det arabiske bordet, har så lyst på et sånt og male brettet aquagrønt... Hva koster det? Finner jeg det her i Oslo tror du?

Du var så kjapt ute med kommentar hos meg! Tusen takk Irina! Det er så koselig at du alltid er innom. Også blir jeg jo litt kry og ;)

Ha en fin helg! Mulig jeg ringer deg, har tenkt på det lenge, men har vært litt for skjør til det enda..... du vet...

Love u baby!

Monicas Univers sa...

Så gøy da! Skal i Trondheim på mandag, får stikke innom å kikke litt rundt. Tror jammen ikke jeg har vært innom der før.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online