tirsdag 29. mars 2011

Jåla ja........


Her ser dere noen av mine favoritt pynteting :) Smykkene dere ser er fra Byme, se HER. Hun er en flink Norsk smykkedesigner.


Smykkene er av ekte sølv og dypvanns perler. De solgte jeg på butikken min for 6 år siden De er veldig tidlløse og så kan man skifte ut feks Buddhaen med noe annet. Jeg ønsker meg hodeskallen.
Smykke til venstre står det streght og corage.
Ikke at det har hjulpet.....


Favoritt smykke av By me er ikke med her ser jeg. Skal ta bildet og vise det en annen dag. Favoritt parfymen er fra Le Praire, silver rain


Jeg bruker ikke klokke, men jeg har noen til pynt....


Og så elsker jeg skjerf av alle slags ....


Det er super deilig å ha et eget rom der klær, smykker og jålerier for være. Alle jenter burde ha det :)


Og siden det har kommet 50 cm med snø i helga pluss de 50 cm som kom i forrige uke, så ville jeg ha ett bildet som er litt sommer.
Nå er det Desperate Housewifes, Demolitionmannens favorittserie....men du...psst ikke si det til noen er du snill :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online