torsdag 17. mars 2011

Etterpå....


Her ser dere mine sminkede øyner. Jeg er sååååå glad for vippeextesion. Sminke seg tar ikke så lang tid gitt :)



Man trenger ikke mascara. Som dere ser er det ikke er en lost :)


Jeg føler meg faktisk søt med ekstra vipper. HER kan dere se før og etter.


Dette er noe jeg anbefaler, jeg vet at jeg kommer garantert til å fortsette .


Kommer ett interiørinnlegg i kveld :)

Og tusen takk til alle mine nye følgere. En igjen til 400....åhhhh nesten en vil gi en gave til nr 400 hooohooo.

Takknemelig for alle som leser meg.

1 kommentar:

Hasigamas mamma sa...

Da har du jaggu fått 400 følgere, Irina! Grattis!
Lovely med vipper forresten, med mine lyse vipper, hadde nok dette vært lurt!
Ha en fin kveld!
klem
Lise

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online