onsdag 30. mars 2011

Matheus seviset..





Viser dere bildet av Matheus serviset mitt. Jeg fikk tak i det da jeg solgte det på butikken min. De første gangene jeg så det var jeg ikke så imponert over det. Nå elsker jeg det.Jeg blir ikke LEI. Det har jeg hatt i 6 år.





Det kan brukes til hverdags og til pent.





Og så kan man fint kombinere fargene. Det er Palma som er forhandler av det i Norge. Serviset er handlaget i Portgal.









Reinsdyr serviettringer er fra Mestergrønn. Kjøpt på salg i januar. Tror jeg betalte 6 kr stk....så fornøyd da :) ha ha....


Jeg bruker å være privat om mine barn, men mellomnavnet til minstemann er Matheus.....vakkert navn til enda vakrere barn....


Ha en kjempefin dag. Og tusen takk for at du er du og at du liker å stikke innom :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online