onsdag 30. mars 2011

Dagens outfit og litt råd.


Nå blir jeg fjortisblogger....neida, bare av og til. Det er en av mine innlegg om å være seg selv. Selv om man ikke er str 36 lenger..
Før jeg skremmer alle....jeg finnes ikke fotogen i det hele tatt. Jeg ser grusom ut. Men here we goe.
Med hjelp av tenåringen som proklamerte at han aldri skulle være sammen med ei blogger ble dette bildet tatt :)
Svarte tights, gråe knestrømper med blonder( Veldig Irina), grå kanin vest fra Soyaconsept. Svart bluse med volangekant på hele frampartiet. Kjøpt på Vivekes på City Syd for 49 kr.- 70 %
Svarte skinnboots med nagler, Roots.


Dette skal jeg gjøre, ser det motivere meg til å slanke meg. For selv om man skal være fornøyd med seg selv og stråle må man virkelig trives. Jeg trives best i str 38. Selv om jeg har kommet så langt at jeg syns ikke jeg er stygg og feit når jeg ser meg i speilet lenger. For det syntes jeg nemlig lenge. Da er det å gjøre det som for meg til å se bedre ut.


Jeg har hairextension, og jeg syns jeg ser bedre ut i langt hår. Da jeg var ung syns jeg alle damer over 30 burde ha "kort" hår. Nå er det førti, men siden jeg nærmere meg 40 faretruende så tror jeg den alderen har gått opp til femti. Så har jeg vippeextension...og det ELSKER jeg...av hele mitt hjerte. Så i morgen skal jeg til vippeline å ta refill. Se HER. og HER Så må neglene være pene. Det liker jeg. se HER. Jeg må alltid sminke meg og lukte godt...... med alt det der så kan man være søt om man ikke er str 38 lenger. Jeg prøver ut en grønn linse...har alltid hatt lyst på grønne øyner...min kjøre avdøde pappa hadde grønne øyner...så det vil jeg også ha ! Dere får se i kveld.

Nå må jeg en manicyre time :)

9 kommentarer:

HildeS/Frøken Fryd sa...

Ser at eg og du har ganske lik smak når det gjelder klær.
Dette kunne vært meg,hehe:)))
Syns du er ei flott dame Irina.
Klem H

Nina Iren sa...

Du er en flott dame, tøffe klær da!

MyC design sa...

Synes du er kjempe fin. Du behøver ikke slanke deg. Jeg har nok samme str som deg i klær, og mitt moto er: Så lenge man kler seg riktig, kan man være så stor som bare det. Husk det du skrev i et tidligere innlegg. Runde damer er også fine. Synes det er flott at du tar bilder av deg selv, og legger ut på bloggen. Liker klærne dine. Ha en fin dag. Klem fra meg :)

Trine sa...

hehe... herlige bilda ♥
Du e nu bra flott, str 38 eller ikke!
Huske den gangen æ å va 38.... såvidt :P
Like stilen din, den va veldi mæ ;)

Klæm

Jatte sa...

Hei hopp!
Jeg har SÅ lyst på vippe extntions selv, bruker mye løsvipper og kjenner jg begynner og bli avhengig av dem! Mye flottere å man slipper nesten mascara ♥love it!!

God Torsdag,
Klem Jatte♥

ceciliegrut sa...

Det der med håret kunne kommet fra meg Irina! Jeg er akkurat lik deg der. Rart åssen den aldersgrensen flytter seg etterhvert ;o) Men nå skal det sies at "gamlingser i dag er IKKE det samme som "gamlingser da vi var små" (Jeg velger ihvertfall å tro det) ;oP Har selvsagt noe med personen å gjøre også.

Klem

Anonym sa...

He-He.. må bare le når jeg leser at alle damer over 30 burde ha kort hår:-) Det har jeg tenkt også, så jeg klippet håret og tenkt det er siste gang jeg har langt hår.. buu huu :-( .....men nå er jeg 38 og har langt hår :-) Ha- ha :-) Bare lurer på en ting.. Når blir vi for gamle til langt hår???

Grethe

Hellohello baby sa...

Synes du er nydelig jeg! Og me de forførende øyenen så får du jo en hver mann i senk ;)

Anonym sa...

Hei,hei.
Ja når er man for gammel til langt hår?Jeg er snart 54 år og har langt mørkbrunt hår til rompa.
(Går stort sett med det i ei lang flette.)Jeg hadde samme "grensene" som deg Irina ang. håret mitt 30år 40år eller 50 år?Grensen får vel være oss selv som setter og hva vi trives med.Har alltid sagt så lenge håret er velstelt og man føler seg ok så raker det vel ingen.
Syns forresten du ser ut som ei flott og ungdommelig jente/dame.

(Er en gammel frisør og har ofte fått dette spørsmålet av kundene,men alt handler vel om personlighet og stil.)Ikke glem vi er alle UNIKE damer.

Mvh. Ellen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online