tirsdag 22. mars 2011

Avkrefter herved ryktene som går om meg......


Heisann :) I dag har jeg holdt på i timesvis med prosjekt Demolitionmannen i Las Vegas . Det er storm ute...JEG ELSKER STORM ! Jeg gidder aldri å gå tur i finvær....men i storm da skal jeg ut å gå. Se på sjøen som pisker inn mot land. Elsker bølgene og den gråe fargen på havet.
Et tre hos naboen har blåst ned på taket deres... trampolinen vår har spilt fotball, busker, planter og krukker ligger rundt omkring.

Så må jeg bare få avkrefte ryktene som går...hoo hooo de er morsomme. Alle går å sier til meg at jeg er såååå flink til å strikke og hekle. Det er moren til ei annen i drilltroppen som har neste samme navn som datteren min. Så nå blir jeg stoppet for det.
Trodde dere ikke at jeg hadde vist det og skrevet det på bloggen min da !! Flashet de fine luene mine... Irina er tragisk med håndarbeid...kan ikke sy inn en knapp en gang !!

Så over til det andre. Og dette rykter er det min 16 år gammel tenåringen som har satt utt !! Jeg er altså ikke søskenbarnet til Shakira. Både Shakira og jeg kommer fra Colombia faktisk bare 1 1/2 time fra hverandre. Jeg er ikke i slekt med henne. Da jeg var 25 fikk jeg høre at jeg lignet på henne da...var vel yngre og søtere da. Og ikke kan jeg danse som henne heller...sorry !!

PS Shakira var en stor stjerne i Colombia mange år før hun ble internasjonal. Det er vel slik som i Norge . De fleste som synger på sitt "native language" blir sjelden verdens stjerne. Alle Colombiarne visste av henne . Noen år senere ble hun stor verdensstjerne. Og det vil jeg si, Shakira har brukt sin berømmelse for å hjelpe Colombia. Hun er en verdig ambasadør for meg verdens vakreste land !!Jeg digger henne.


I morgen kan jeg vise dere prosjektet...juuuhuuu...

6 kommentarer:

ide-puffen sa...

hi hi hi. Hvis du får lyst til å lage en helt annen stil parallert til Irinastyle kan du jo kalle den Shakirastyle he he.
Gleder meg til å se prosjektet.
Juuuhuu tilbake
Klem

Anonym sa...

Ante ikke at Shakira har vært kjent i så mange år,legg ut et bilde da.

(eddas) sa...

Hehe ja det må jeg si:)Ja..pell frem dette prosjektet da:)
Ha en fin dag snuppa...
klemklem

irina sa...

Anonym :)
Shakira var en stor stjerne i Colombia mange år før hun ble internasjonal. Det er vel slik som i Norge . De fleste som synger på sitt "native language" blir sjelden verdens stjerne. Alle Colombiarne visste av henne . Noen år senere ble hun stor verdensstjerne. Og det vil jeg si, Shakira har brukt sin berømmelse for å hjelpe Colombia. Hun er en verdig ambasadør for meg verdens vakreste land !!Jeg digger henne.

Unknown sa...

He, he...må ikke avkrefte sånne rykter, vettu:-)
Waka-waka, Irina!

hobbyvimsa sa...

heisann!!

Ja men dette var jo ikke dårlige rykter..De kan vel bare bli en vandrehistorie he he!!

Ha en herlig uke!!

Klem Linda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online