torsdag 24. mars 2011

Redselen for....



å utfordre meg "kreativt er alltid til stede. Til å ikke klare å matche det jeg gjorde sist. Jeg er ikke småpjusk kreativ. Jeg er ikke flink eller har tålmodighet til å lage påskeegg. Jeg må lage store ting...ting som jeg kan ha fremme og som tirrer meg til å yte maksimalt kreativt.Som en evig påminnelse. Jeg må innrømme...jeg tenker ofte på om jeg kan det...



Jeg vil lage noe som ikke er så vanlig...som dere ikke ser hver dag. Ikke alltid selfølgelig...men de store tingene som møblene jeg lager...Jeg fikk ideen etter puffen fra Åhlens HER. Så da ideen slo ned i hodet en grytidlig morgen etter ingen søvm...ja da var jeg sjeleglad. Jeg er som en narkoman som trenger skuddet sitt. Jeg blir ikke fornøyd før det skuddet er tatt. Med det mener jeg å være kreativ. Jeg må utt steam ved å være kreativ.Etterpå som nå, da føler jeg meg som Petter Northug etter at han tar gullet. Fornøyd, lykkelig, sliten og sulten etter mer :)

Og sånn ser det ut når Irina skal være kreativ. Jeg brukte kanskje 5 timer med prosjektet mitt. Og i dag brukte jeg 5 timer på rydde alt bort. Det jeg kan si er at det ble sinnsykt kult. Ja, jeg tør å si det !! Tilbake til ground zero...hva skal jeg finne på nå...hva kan jeg utforder meg og dere med etterpå ?

Dere får se resultetet i kveld. Her er det travel dag. Flere kundebesøk :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online