torsdag 3. mars 2011

Jeg har vunnet.....



Æ har vunnet !! Hooo hoooo ..blod på tann. jeg vant en møbeloppussingskonkuranse med skapet easy girl som for lenge siden er solgt til ett kunstner/ musiker par :)
Jeg bruker ikke å melde meg på slike ting. Ikke sender jeg inn til NIB ( utenom to ganger der blogglesere har sendt meg mail på mail at jeg bør, feks soverommet mitt )

Aldri har jeg sendt til beste tips ol...vet ikke hvorfor...latskap...antagelig. Så da en venninne sendte meg en mail om at jeg burde melde meg på. Og akkurat da jeg mottok den holdt jeg på med ingenting så sendte jeg like godt inn med det samme.
Og det var til Ytringen HER.

Glemt var det.......Helt til jeg fikk mail om at jeg hadde vunnet !! Og premien er ett gavekort på 500 kr...på denne butikken HER.

Jeg har artkkelen på pdf fil, men vet ikke hvordan jeg viser dere den.
Hva syns dere jeg burde kjøpe ??

Kanskje greengate ??

Om vinnerbidraget fra Irina Alexandra Guzman Hjertø sier Signe Schineller: Fint «Smart og stilig løst med løst, og nyere og eldre detaljer vegghengt skap blir noe annet enn det det var opprinnelig- Vil anbefale henne å lakkere nøkkelen i gull og male festene til plexibena! Veldig gjennomført. Med sort maling og sortmønstret tapet.»


Vi bare si det at det ble gjort.....før jeg solgte skapet. det jeg visste til dere og hadde bildet av er like etter jeg var ferdig med det. Var så fornøyd da :)

8 kommentarer:

Tina sa...

Gratulerer så mye, vel fortjent!

Refleksjon på livsvegen sa...

Gratulere!
Stilig :-)

Vakre Hjem Melhus sa...

Gratulerer Irina:)

Hellohello baby sa...

Det er jammen meg VEL fortjent kjære <3

Gratulerer så masse.

Goo' klem til deg :)

re:signert sa...

Gratulerer så mye! Det var et veldig fint skap. Hvor er bena fra?? Signe

Unknown sa...

stort tillykke til dig, men greengate,nej, du må købe irina stil:)

(eddas) sa...

Grattis grattis..vel fortjent:)
Greengate du????hmmm
klemklem

Laila -Karin sa...

Gratulerer så mye.
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online