mandag 28. mars 2011

Jeg er fin...og det er du med....



Heisann :) Er det noe dere leserne mine vet er det at jeg ELSKER interiør, men jeg er er en stor motefan også. Jeg elsker å kle meg fint og jeg sminker meg alltid når jeg skal utafor døren. Jeg klarer heller ikke å gå utenfor huset med joggebukse eller joggesko !!

Venninne mine ler..... for når jeg er hjemme ser jeg ut som et jævlig takras ! Da gidder jeg ikke å børste meg og klærne er ett kapital for seg selv.
Når jeg er på ferie...eller der man kan shoppe da tar jeg med minimum med klær. Jeg satser på shopping av klær, sminke og sko slik at jeg kan ta meg bra ut når jeg er hjemme.

Og jammen har jeg masse lekkert. Jeg har dyre klær og sko..kjøpt da jeg hadde butikker eller på salg. Og jeg har billige klær....men ikke sko...kjøper aldri sko på økonomisko.....sko bør være bra....særlig jeg som har en slik jobb der jeg står, går, hopper og klatrer.
Ellers dør jeg sakte ......for så vondt i bekkenet at jeg ikke kan gå....

Jeg brukte å være tynn...men med årene har disse kiloene sneket seg på. Jeg tåler ikke medisiner og stress...jeg legger på meg av stress. Og så glemmer jeg å spise...ikke bra...

Poenget mitt er at jeg begynner å godta meg selv mer...tross alt. Jeg er en pen dame, jeg får stadig høre det. Og jeg er flink til å sminke og kle meg.

Og er det noe jeg syns er sexy så er det selvtillit...ikke arogant selvtillit, men slik selvtillit som ...ok så er jeg ikke str 36. jeg er størrelse 42, 44, 46 + + + og jammen er meg sjarmerende, morsom, og søt. Det er sexy det. Har jeg vært mann hadde jeg syns det er supersexy !!

Og så tror jeg det er mange menn som mener det, som mener at vi ikke superslanke jenter også kan være det. Jeg kommer til å begynne med en del slike innlegg. Dele tips og råd. Kanskje t.o.m vise dere bilder av noe jeg har på meg. Og er det noen av dere som har tips om hvor man får kjøpe feks dongribukser, ol...så tar jeg i mot tips.

Skulle vinkle det inn slik det ble litt interiør også. Så her kan dere se mitt walk in garderobe. Og HER er en genial Engelsk link for alle jenter :)

Husk at du er vakker om du er positiv, glad, raus og gir masse gode komplimenter til andre. Husk at det er superviktig. Alle er vi fine.....for vi er unike i den egenskap at vi er oss selv. Den positive oss....

DU er den du vil være :)

7 kommentarer:

Wenchequilts sa...

Du er en solstråle Irina! Herlige, personlige innlegg med innhold! Takk for at du deler med oss i blogglainn'! Og den gule fargen: SUPER!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

:) Herlig innlegg , og jeg kjenner meg igjen i mye ! Så bare kom med mere av dette du skjønne Irina , klem

Hellohello baby sa...

Så utrolig flott Irina! Go girl! <3

Agnes sa...

Veldig enig Irina :-)
Vi skal pynte oss litt, ikke bare for andre, men minst like mye for vår egen del. Vi kan ikke være fotomodell-pen alle sammen....men vi kan stråle ALLE SOM EN! :-) Hvis vi føler oss bra, ja da er vi positive mot andre, og positivitet smitter!

Klem, Agnes.



Forresten.......Byhaven i Trondheim har en ypperlig butikk som selger klær fra str. 42 og oppover. Dongeri også. Kjempekoselige jenter som jobber der. Prøv Zizzi!! :-)

(eddas) sa...

Heisann:)
Ja jeg leser hva du skriver....men en skal føle seg det på innsiden og.....ellers blir det vanskelig og stråle:):)
Her går tiden ifra meg...og så er jeg så trett på kveldene og får ikke produsert noe da..usjusj...
Må til Røros ganske straks og...min far døde for 14dager siden...
ha en fin dag da du snuppelupp....
klemklem

Anonym sa...

Så sant, så sant!!!
Kjempe fint innlegg :-)

Grethe

Anonym sa...

Zizzi finnes jo også på Hell-senteret på Stjørdal;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online