onsdag 1. desember 2010

Stjerner i sikte...


Heisann og Hoppsann :)


Fikk koselig besøk av en venninne som jeg ikke hadde sett på lenge. I dette rotet av møbler som males. IKKK, så min kule kanarigule skjenk måtte vente.


Denne er bare sååååå kul så min venninne. Jeg liker ikke gul, men denne er bare WOW.
og det sier jeg også. Jeg er ikke gul i det hele tatt.
Skjenken er KUL !!


Jeg gleder meg som en unge å vise den til dere...Som en unge som klapper i hendene. Jeg må drille så jeg kan plassere knottene.


Jeg trenger en mann til å drille....for meg :) Er sykt dum med sånne ting...ja jeg skjemmes.
Det gjør jeg faktisk.
Feks var det første gangen i mitt liv at jeg hengte opp adventsstjerner selv. *flau*


Når min 8 år gammel sønn sier "Bra mamma, du er så flink.Nå kan du være stolt. *flau igjen*


Ser dere skapet i morgen, ja da har jeg drillet ...uten en mann !!


Elsker bare adventsstjernen mine. Har mange. Dette er bare noen av de.
Den lilla øverst er fra Black Design...og det er SUPERFIN !! Elsker den lillafargen :)


Har sagt det før, jeg liker stoooore ting. Ikke små. Og stjernen mine er store. Værste jeg vet er små stjerne i vinduene...



Jeg vil atter en gang takke dere for alle fantastiske stemmene dere har gitt meg. Blir flau igjen. Trodde ikke det var så mange som likte bloggen.
Så jeg tuller ikke når jeg sier at jeg er dypt takknemlig og ydmykt over at dere er så snille med meg.

Gjerne fortsett HER

Stor klem

2 kommentarer:

Hellohello baby sa...

Haha! Den over sofaen tar kaka! Masse flotte stjerner hos deg <3

Også må jeg fortelle deg at du er en veldig engasjerende skribent. Jeg kan egentlig ikke fordra laaaange innlegg. Da hopper jeg bare videre, men DU, du har noe ved deg. Jeg leser alt, det ene etter det andre, og i tillegg så skriver du lengre enn de fleste også. Hehe! Morsomt "reise"-innlegg i dag tidlig forresten.

Ønsker deg en god og lang natts søvn ;)

Hellohello baby sa...

Jeg har stemt vett'u! 3 ganger pr dag, fra mobilen, jobben og hjemme. Hehe!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online