lørdag 11. desember 2010

Over the top....or ?


Heisann kjære bloggleserene mine :)

Håper dere har det bra.det er jo tross alt fredags kveld !


I`m nothing in betwinn ...det er det som er kjipt med meg. Enten liker jeg ting som er helt psycho....som bare en psycho som meg...pluss en håndfull andre liker. Det er IKKE det AT JEG MÅ gjøre en statment ved å like rare ting...thing over the top.
Jeg bare liker de...jeg liker glamour, gull, rosa og glitter. Men jeg liker like godt det rustikke. Værbitte materialer, rust, brukte gamle materialer.

Kanskje derfor jeg ikke er IKEA og butikkkjede fantast. Jeg står mellom ett enkelt sedertre juletre i potten min fra Kid. Som er lik på det første bildet.

Eller ett rååååååsa juletre. Naturligvis skjønner dere at bare pia og jeg stemmer for det. Jeg hater egentlig falske jultre....men råååååsa da...alle skjønner at det treet er falsk ? ...øhhh eller ikke.

Hvor får man tak i rååååsa juletre. Joda, på Rusta. Råååsa juletre og rosa lys. KULT !!
Jeg lurer på om det blir en Østersund tur på meg i neste uke. 269 kr for ett tre på 2,10 :) Det e billig det. Blir vel litt dyrere kanskje...ca 25 mil en vei og 6 timer på veien.

Jeg liker Rusta, de har de kuleste tapetene der....selv om jeg må si jeg får bismak i munnen når jeg tenker på en viss tapet som egentlig er kul, men som jeg forbinder med Harrystil nå.
Ja, ja, man lærer mens man lever...den gangen ble det en negativ lærdom.
Hva kan gå galt med rååååsa juletre da...

HER kan du lese hvor du kan kjøpe sedertre og hvordan holde det i livet. HER kan du kjøpe råååsa juletre. Syns du rosa er for...tjaaa...over the topp....å vil heller ha ett hvitt ? Hvite kan du nesten overalt. På plantasjen selger de hvite som er 1,80 lang.


I morgen er det jeg som skal stå på Smia.Fra kl 11 til 15 står jeg der. HER er Smia bloggen. Jeg håper jeg ser noen av mine søte blogglesere der :)
Ha en kjempefin natt :) Får du ikke sove, kan jeg anbefale denne sexbloggen....garantert IKKE kjedelig.
Og har du LYST til å gjøre noe over the top, noe litt syndig....men mest godt !! Da MÅ du klikke deg inn her....men jeg advarer....sterke scener.....og hvis du virkelig GJØR det du bli bedt om å GJØRE...ja da er du litt sånn kinky...

Klem

4 kommentarer:

Hege sa...

Ikke rart du liker stilen på det første bildet - het nydelig i mine øyne Irina!
- og kan vel spare min begeistring for rååsa juletrær men..;-d
Innom for å ønske deg en riktig god helg,
klem Hege.

Datt sa...

Wow, veldig råååsa!! :P
Jeg så deg forresten på butikken på malvik senter her om dagen, andre gangen, har bare ikke klart å mote meg opp til å hils på, jeg er tøffere på nett enn i virkeligheta... ;)

Gamletingretten sa...

Herregud!! det er så rått, rosa juletre! Elsker det :D Kunne tenkt mg det selv.. sto i fjord å lurte på om jeg skulle ta rosa eller svart, men ble svart.. neste gang kanskje? :D digger bloggen din! Hilsen meg

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

JA, jeg syns du skal ha rosa juletre! Det hadde vært utrolig kult hos deg!!!
Hilsen Jeanette:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online