søndag 12. desember 2010

Rå industristil

Heisann alle sammen.



Jeg blir så oppslukt av ting som dere vet. Ikke noe mer sextitting lenger her i gården. Nei nå bruker jeg all den tid jeg har...som er kun om nettetene. Man må tross alt jobbe.
Alle disse "geniale" ideene om nye ting....

Så mye tanker, så mange ord....så lite tid...enda jeg aldri er i seng før kl 04.
Jeg har alltid likt "stygge, slitte ting" Jeg har vært superrask til å klatre i containere, mens Demolitionmannen har stått på siden å kjeftet.

"Hærregud Irina, om nånn skjer oss nå, fy fader det hær e sååååå flaut"


Min avdøde abuelita ( bestemor) lurte på hva i alle dager det var som feilte meg. At jeg, en så pen jente skulle like gamle stygge ting. Det rimet ikke syntes hun. Hun ville gi meg nye ting, men jeg ba om de gamle tingene hennes. Jeg fraktet med meg mine abuelitas gamle medisinskap hjem fra Colombia. Det er en annen historie :)
De mest fantastiske skapene og industielle tingene finner du HER


Jeg leter og leter...... VIL finne lampen min....gammel og slitt ...og stor.....gedigen...kul.....jeg googler på alle språk om hvordan gjøre forskjellig ting. Hvordan lage en industrilampe som ser gærrgammel !!

Så spennende, spennende....det er mindre en 300 stemmer mellom meg og fjerdeplass....fy søren det er spennende....men jeg må dessverre også si som unge Hamlet...det er vel flere enn meg som har lest Shakespare å som vet hva denne linjen betyr :)

"Something is rotten in the state of Denmark,"

Jeg er iallfall veeeeldig takknemlig. Og deres stemmer er iallfall ikke "rotten"

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Got it...the Hamlet frase I mean...looong time ago ;)(allways up at night too dear) Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Hei irina...

lampene er fra house doctor og koster 1498kr stykk.

Egentlig ønsket jeg meg noen andre, men det var ikke så lett, så når disse dukket opp på jobb så ble jeg kjempeglad. Skulle jo helst hatt noen som hadde blitt brukt på en fabrikk i 30-40år! *S*

God søndag!
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online