lørdag 11. desember 2010

Ikke lenger all of irina, men all of us.


Heisann ;)

I natt hadde jeg en samtale med en person jeg setter høyt. Jeg respekter henne for hennes meninger, raushet og kompetanse. Så da hun begynte å chatte med meg ble jeg litt "nervøs"

Hmmm kanskje ville hun si noe om alt "maset" mitt på bloggen og på facebook.
Til slutt turde jeg å ta mot for å spørre henne, om hva hun syns om konkurransen.

"Jeg tror du skal fortsette å sanke stemmer, akkurat som du gjør. Det er STORARTET at du har kommet der. Det er for at vi, ja for du har min stemme, liker det du gjør.Måten du er på, måten du skriv på og liker alle dine spreke make over, fortsett som du gjør du.

Hun vet det nok ikke selv, hvor mye disse ordene betyr for meg. Så tusen, tusen, takk .....At akkurat du stemmer og tror på meg !! Det setter jeg pris på :)

Jeg skjønner faktisk om folk er lei maset mitt på facebook og her på bloggen. Så da for jeg si som jeg skrev på facebook.
Jeg forstår om dere er lei av maset mitt. Det gjør jeg virkelig. Og om dere vil slutte å lese meg eller følge meg så forstår jeg det også.
Jeg vet også at virkelige venner er rause nok til forstå. Og til å glede seg med meg. Og at dere holder ut enda noen innlegg.

Av en eller annen grunn har denne konkurransen betydd noe for meg. Kanskje at jeg for første gang i mitt liv har flaks !! At jeg har kommet så langt uten å måtte ha sloss og kjempet for det.
Jeg er ikke ett negativt menneske...men jeg ha nå gått å innbilt meg at jeg er født under en uflaks stjerne av sykdom og gørr.....HOOOHOOO sjekk nå da :)

At dere liker meg ! Rare, rare Irina med alle disse takene i munnen og ordene i hodet ( som svigersøstra mi sier om seg selv)
At DERE tar dere bryet med å stemme. Og at dere faktisk er så RAUSE at dere oppfordrer vennene deres til å gjøre det samme ...
Helt ufattelig.....

Det er mange fine fantastiske blogger så er med. Og at jeg har kommet der jeg er ...er bare fordi jeg har verdens beste blogglesere og venner...ikke noe annen grunn. Jeg hadde vært helt bakerst uten dere.

Jeg har nå begynt å lese alle bloggene. Jeg begynner bak å går fram. Jeg er så imponert !! Dere er så flinke mange av dere !!

Så jeg vet at anonym vil spy nå. Hun blir nemlig så kvalm over all takknemlighetens og pratet mitt om ydmykhet. Jeg tenkte....stakkars.... men det er det jeg er. Jeg har ikke noe annet ord for det.

Jeg er takknemlig...jeg er ydmyk...for at dere leser meg, vil følge meg, vil stemme oss/meg fram
Denne bloggen må snart skifte navn fra all of Irina til all of us....
For dere er like mye del i bloggen som jeg er.

Takk takk takk..... Og som god tradisjon tro ...HER

3 kommentarer:

victoria (huset i byen) sa...

Du er helt rååå, elsker å lese bloggen din og slutter ikke med det, uansett mas eller ikke...
Og du har såklart min stemme alltid...
klem victoria

Trine sa...

You go girl :)

irina sa...

Åhhhh anonym....det tjener jo mange...det ser du vel på stemmene :)Så heldigvis er det noen der som syns det er ok. Kul blogg ?? Denne konkurransen har gjort den kulere...jeg oppdaterer oftere, har mer interiør. tenker mer over innleggene.
men heiii slap of.....du kan bare klikke deg fint over til en som heter...iallefall ikke all of irina.

Som det står på introen. Blogg skrevet ut av mine tanker, hode,meninger og liv...if tou dont like it... ikke noe lost for meg...kjenner ikke deg alikevel...større lost for deg siden jeg faktisk var litt kul en gang.

Ha en fin førjulshelg :)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online