onsdag 1. juni 2011

Pretty cool !!


Heisann og Hoppsann :)



Denne skjermen er laget av hvit porselen fra Watt og Weke. Den er kjøpt på Rom for alle. Jeg elsker formen, den er etterligning av plyskjermene fra 40 tallet. ME LIKE. Har ikke vist hvor den skulle henge, jeg liker som sagt ikke små ting, og denne er jo ikke så stor...


Gråveggen er så fin, alt kommer perfekt frem....og nei..speilet skal ikke være lilla. Har noen ideer, tenkte samme farge som veggen. Hva tror dere ?? Uansett, jeg syns det ble litt corky, fun and weird...just like me :)


I morgen skal dere trinn 2 av skap makeoveren...hooohooo det er en energiboost. Så gled dere :) Ha en fin fin kveld alle dere gode som er så hyggelig å titter innom. Og spesielt til dere som bryr dere :)

5 kommentarer:

Hellohello baby sa...

Super nice! Jeg liker den lilla jeg :) Men du vet jo best baby!

Katharina sa...

Alltid like spennende å titte inne hos deg:) Gleder meg til å se skapet....
I morgen går turen til Hauka...blir kos å bli mormor:)

klem til deg snille, flinke Irina:)

(eddas) sa...

Kjempefin er den...ja spent på trinn 2 på make over skap..
klemklem

Wenchequilts sa...

Lekker lampe... sånn passe mystisk og snål ;-)
Gleder meg til å se nyfargen på speilet og skap-makeover nr 2! Har akkurat funnet 2 stk gamle 40-talls spisestuestoler på søppelplassen på steinkjer, og nå er det tenkeboks for å finne ut hva jeg skal gjøre med dem!

Anonym sa...

Hvilken fargekode er det på den grå veggen?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online