lørdag 4. juni 2011

Fargekode på gråveggen 7500


Som jeg sa i mitt forrige innlegg. Dere holder meg engasjert. Hjelper ikke at jeg skrivet det som i ett eget innlegg. Det er alltids noen som ikke har fått det med seg. Derfor lager jeg etikett (labels) som heter fargekode. Samtidig lagrer jeg disse innleggene på sidemenyen slik at det er enkelt for dere å se kodene. Da er det bare å trykke på bildet med fargekoden, da kan dere enkelt se innlegg og kode.Dere kan også tak i fargekodene jeg bruker på Stjørdal Maleservice. Gunnhild vet dem :)


Gråveggen er koksgrå, med fargekode 7500- Det er en fin farge som får frem det beste i interiøret og andre farger. Det er malt med Lady Pure Color det gir veggen en matt finish, samtidig som den er slitersterk, vaskbar og bruksvennlig.


Nå må alt på snikkarbenken bort...det som er rust passer ikke like godt inn nå....sånn er det å være en interiørdame....det er en endeløs runddans...puuuhhh


Denne helga skal jeg med meg ett stort loppemarked og handballcup i Selbu. Ja, disse helgene er ikke rolige ....



Ha en fin lørdagskveld, så blogges vi !

1 kommentar:

Bjorg sa...

Lyst på litt inspirasjon: google "steampunk interior"... Steampunk - nytt for meg, men uttrykket i seg selv er jo kult nok! Håper du finner noe du liker! Takk for all god inspirasjon du deler så raust av.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online