fredag 17. juni 2011

All of irina goes houte coutoure......


Artig å se IKEA hackerne i hjem bilaget i dag. Du kan også se oss på hjemmesiden til IKEA her. Og er det noen av møblene du kan tenke deg så kan du faktisk kjøpe det kl 14 på IKEA og pengene går til Redd Barna.


Koslig å være i media...i like that.Men høydaren i min kariere kommer neste uke ! Da kommer det mellom 6 til 8 sider med IrinaStyle. Neste ukers avisomtale blir GØY. Jeg har fått bildene og teksten av journalist og fotograf. Det blir RÅTT.


Mote og interiør går hånd i hånd det ville makeup artist Cathrine Nødstrøm og jeg vise. Og det fikk vi jammen lov til. Jeg kan med handen love dere at artikkelen som kommer i neste uke er utrolig proft og superbra :) Selfølgelig klarte jeg å bli syk så jeg ser det på bildene at jeg ikke er helt 100, men det driter jeg oppi....for det var fantastisk bra...alt !!


Bildene som jeg viser dere her er det jeg som har knipset. Det som kommer i avisen er fra en profesjonell fotograf. De fleste møblene er Irinastyle eller mine private, det kjenner dere igjen :)Noen er lånt fra butikker.



Laura Ann er modell fra Trend modellbyrå. Og hun er sååååå flink..


Jeg tok med meg en stor tilhenger med møbler og tilbehør. Søteste Cathrine hadde to svære kofferter med sminke. Cathrine er en kjent makeup artis som blir brukt bla av Morten Krogvold Cathrine holder også kurs om du og venninne dine vil lære mer om make up.


Sammen ble vi enig om hvordan modellen skulle se ut, klær, sminke og interiør. Det var bare et utrolig stort kick å til dette samarbeidet mellom Cathrine, adressavisen og jeg.


Jeg kan egentlig ikke si hvor stort kick det var å planlegge, ordne, gjøre dette. Dette er noe vi kunne tenke oss å gjøre ofte.Og Hegra festning viste seg på sin beste side :)


Ina blir gjort vakrere av Cathrine. Bloggen til Cathrine finner du her. Og om ei uke kan du kjøpe Adressavisa å sjekke samarbeidet vårt. Og adressavisen kan man kjøpe på Narvesen i alle Norske byer :) Satse på fivær i morgen. Skal samle tingene mine sammens til loppisen nå :)
Klem klem

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Du har så utrolig mye kult Irina! Jeg digger den svarte hylla øverst :)

Unknown sa...

Synes det er helt supert. Lekre bilder. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online