søndag 12. juni 2011

IKEA hacking for IKEA.....WoodStokk



Heisann :) Det eneste jeg har klart å prestere på IKEA skapet er dette !


Ikke så veldig imponert ?...næææsj ikke jeg heller. Det er mange som har gjettet på hvordan det blir. De gjetter på en knall tapet bak og en kul farge på skapet. NEI,denne gangen går jeg shabby....man må fornye seg. Jeg har gjort det andre for mange ganger. Og hjemme her er det ok med slike skap. Jeg syns ikke man skal gi det andre forventer av deg. Jeg syns man skal gi mer. Det lille xtra...wow faktoren.






Nå mener jeg ikke å si at evnetuelt de som gjør det er forutsigbar...nei jeg snakker for meg selv. Jeg har gjort det så mange ganger, så dere forventer kanskje det av meg. Det som er" driven" min som interiørblogger .... er fornyeles i mitt eget repertoar. Andre har kanskje gjort det før, men jeg har ikke sett det i de bloggene jeg ferdes i. ...eller har jeg....jeg kan iallefall ikke huske det.


Jeg håper det blir kult, jeg håper det blir unikt og jeg håper det blir wow faktor. Ok, det handler kanskje mer på å tildfrestille meg selv. Jeg vet ikke, jeg hadde ingen visjon da jeg tok skapet. Nå for 5 min siden fikk jeg det...nå vet jeg helt klart hvordan det blir. Denne gangen fjerner allofirina seg fra glam....denne gangen går jeg WoodStokk.

Hvordan tror du det blir ?

4 kommentarer:

Wenchequilts sa...

Trur det bli megafint! Herlig tapetvalg! glede mæ te å sjå meir!

Hilde sa...

hoho....første gang jeg setter spor her hos deg, men du har en herlig blogg:-) Må plukke opp litt inspirasjon her ja, da vi er i gang med bygging selv....Liker glam stilen, men også det klassiske og litt robuste...Ja du hadde vært hjertelig velkommen hos meg for å inspirere når vi er ferdig...:-) Klem

Anne Grete sa...

Kuuul og annerledes interiørblogg! I like :) Legger meg til som følger jeg.

Sophie sa...

Blir sikkert bra! Det tapetet har jeg også brukt på doen min! :-)

Lykke til med alle dine prosjekter!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online