mandag 20. juni 2011

Litt mer bildet fra Fotoshooten ( Min spisestue)


Heisann alle sammen :)


Måtte ta noen bilder fra da Jeanette og Kjersti var her. Måtte benytte meg av at jeg hadde det bloggfisert overalt.


Alle vet jeg elsker min industrilamper som har hengt i fabrikk i Nederland) Jeg tenker aldri på om ting går sammens eller ikke. Som jeg sier til mine kunder, alt går ! Så lenge hjertet sier ja går alt. Det er essensen i IrinaStyle :)



Her blander jeg stiler atter en gang.En klassisk krystal kandelaber, en designer vase fra Kartell og et gammelt sølvplett brett.


Ellers så ønsker jeg alle mine blogglesere en fantastisk flott uke :) Det rosa skapet mangler noen finisher, derfor har dere ikke fått sett det helt enda :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Leeekre bilder Irina!!!
Gud bedre så mye som skjer rundt deg om dagen. Må være en boost uten like. Er en smule misunnelig må jeg innrømme;) Den som kunne leve av dette. Men da måtte jeg nok fått meg en helt egen Elinstil. Foreløpig så storkoser jeg meg med pussing av møbler. Og jeg ble veldig fornøyd med bordet mitt. Tusen takk for skryt! Det er stort når det kommer fra deg:))
Håper kvelden din er fin.
Klem fra meg!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fint, irina :) Love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online