onsdag 8. juni 2011

Sånn går nå dagan........


Sinnsyke travle dager.....oppussing, vasking, loppevarer og varer til blogshoppen overalt !!!
Føler jeg blir helt svett. Nå flytet det virkelig her....


Og Ikea hackingen...neiii den har jeg ikke hatt tid til å begynne å tenke på eller gjøre. Begynner ca 1 time før . Tirsdag skal møblene være ferdig. Så skal det prates med avisen kl 11...og ups...kl 14 får jeg fotograf og journalist på døren...helt fra Oslo !!
Og den reportasjen gleder jeg meg til !!


Bare litt kaosbilder fra meg på slutten av en dag. ...og ups kom akkurat på at jeg ikke har spist siden frokost......ÅHHHH JAAAA følg med i morgen tidlig !! Har forandret kjøkkenet mitt IGJEN...og så fint har det aldri vært der.....

Noen som vet hvor jeg får kjøpt kjøpt fuglehus som jeg ser er så populært....og siden det er det skal ikke jeg ha det ! Skal dog ha det på Ikea skapet mitt...gjerne litt rustikk !

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online