lørdag 4. juni 2011

Dagens" loppefangst "


I dag var det loppemarked 50 meter unna meg. Det var årets første loppemarked for meg. Det var en del bra ting og til overkommelig priser. Og det liker vi, ikke sant ?


Tre emaljerte fat, oldn og elox. Det grønne avlange og det runde var så og si uten riper. Det blå hadde litt. Ikke så mye at man irriterer seg...og bare i overflaten. Nydelig blåfarge. Den cremefargete hyllen har jeg snudd på hodet. Det er tre porselsnknotter der man kan henge kjøkkenhåndkle.4 nydelige krukker til gryn og te, handlaget og malt i Portugal



Kjempefint retroservise fra Stavangerflint...ubrukt ! Herlig oransje og brunt. Hadde jeg likt retrostilen hadde jeg gjerne tatt det. Det er til 8 stk, eggglassene er bare til 7 . Som sagt ubrukt og KULT.


Det emaljerte fatet fra elox...kjempefint til vafler. Retroboks til sysaker, knapper, batterier eller bare til kjekser :) Uten riper...også ny :)


Det enste retrostoffet jeg fant var dette som er en stor rund duk . Kule farger da . I tillegg til dette fant jeg en hagebenk og to hagestoler til 70 kr . Lignenede på det jeg malte, skal males og kanskje selger jeg det . Kan hende jeg beholder det også :) Og en rosa pute og to helt nye julehjerter. Alt jeg kjøpte kjøpte jeg til blogshoppen HER


Det kommer mange nye varer inn på bloggshoppen så følg med :) Ønsker alle en fantastisk fin dag :)

1 kommentar:

Anne sa...

Heisann, oppdatert meg i Irinabloggen her, sånn ca 3 meter siden siste jeg var innom :-) men du fortell om det dritt stilige bordet ditt, fytti søren så rått ( og grått!) det var!

God helg videre til deg, og det mens vi venter på sommeren.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online