søndag 5. juni 2011

Pink make my day !


Jeg blir super super SUPER glad av farger. Det gir meg rush ( Hoo hoo ser for meg mine venninner som husker Irinas hvite og minimalistiske stil for 10 år siden ) Uansett, akkurat nå på dette stadiet i livet mitt må jeg ha farger.



I ett innlegg skrev jeg at noe ble for hvitt for meg.En god bloggvenninne skrev tilbake at ikke alt kan være rosa eller farger.Vise ord, det kan kanskje ikke....men min, alt- hvit- venninne har ikke noe med farger...tror jeg. Hun viser kun hvite ting. Det må da gå 2 veier. Ikke alt kan være hvitt :) Kult med litt farger og dynamikk :)

Så kommer det berømte ordtaket ; Smaken er som baken, delt i to.
Allikevel hadde syntes det hadde vært kult å se litt mere farger sånn ellers overalt :)....


Sjekk dette rosa vidundert...det blir såååå rått. Gleder meg vilt til å bli ferdig med det. Jeg må nå også si...at det er artigere å male med denne herlige fargen enn hvitt og svart... Du kan ikke vente med å se hvordan det blir.


Ser dere forskjellen på rosafargene ? Den ene er en fin rosafarge, den andre er en sexy, glamorøs, rå og vill rosafarge. You just gonna løøøøøøøøv it. Have a very nice evning you all :)

3 kommentarer:

stina sa...

Dritlekker farge!!!
Mere farger til folket!:)
Jeg kan heller ikke få nok farger...
Ha en fargerik søndag:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Heilt fantastisk farge!! Blir glad av å sjå på det skapet:)
Heilt enig med deg, farge må til:)
Ha ein strålande dag!
Klem:)

Vakre Hjem Melhus sa...

MMMM ja, farger, masse farger, forskjellige farger, kraftige farger, blanda farger..ja HERLIG, HELT ENIG!:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online