mandag 6. juni 2011

Litt av alt Irina....


Jeg er glam, gitter og luxus Irina....men jeg er også gammel, rust og skrap Irina. Jeg er stolt over det !!!

Det lille fuglebadet er kjøpt på plantasjen for 15 kr for 1 år siden. Veldig søt....men tror ikke fuglene vil komme her i hagen våres. For det første er det bråk 0g spetakkel...for å ikke nevne høylytt barnelatter :)


Syns mitt rustne bord er lekkert...wow....wow.....Så tror jeg at jeg har funnet utebord til hagemøblene mine...og det kostet meg 75 kr....det er egentlig ikke det...men hvem sier at det må være det ?

Uansett, selfølgelig får dere se...er man interiørblogger er man interiørblogger. Ha en fin uke. Denne uken må dere bare følge bloggen...har så mange prosjekter som jeg håper å blir ferdig....bla rosaskapet +++

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online