torsdag 9. juni 2011

Rosa skapet går sakte, men sikkert fremover......


Litt mer av skapet, har drevet på med det i dag + to bord .....så kanskje kommer jeg i mål en gang snart.


Hadde gått bedre om ikke gardinen hadde sklidd ned. Sjablonglim er ikke tingen. Er det noen som har forslag om hvilket lim jeg kan spraye på skapet slik at blondegardinen ikke ruller ned...er det noe som heter montasjelim ? Og vil det virke ??



Så har jeg fått mail om fargekodene på rosafargene. Hadde tenkt å komme med de, når skapet er ferdig, men dere som har sendt meg mail. Og vil ha de nå...send meg en til...jeg har rotet dem bort.

Jeg får så mange forespørsler på fargekoder, glansgrad, tapeter ol...jeg prøver å svare alle.Så er det slik at jeg ikke har kapasitet til det alltid...beklager selv om 98 % får svar.
Vet dere, jeg må gå å male mer jeg.... :) ...er lei...men hei....det blir bra :)

4 kommentarer:

Knutepunktet sa...

slik spray lim de selger på bil tema o.l er ikke det sterkt?? Blir litt sånn mjaaaauu, black lace detta!! Prrrr:)

Anonym sa...

Kan dessverre ikke hjelpe deg med det limet. Har ikke peiling. Men gleder meg til å se det ferdige resultatet:) Og du - kjøkkenet ditt ble dritkult med de stolene. Stilen din er unik og helt rå Irina. *love it*
Klem fra meg!

Fargevandring sa...

Hei:-) jeg bruker lakklim fra Panduro når jeg fester stoff til møbler og andre ting. Kanskje det fungerer?

Anonym sa...

spraylim fra biltema burde være ypperlig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online