torsdag 3. februar 2011

Road trip to Sweeden....part 5..interiørbutikk .



Heisann & Hoppsann :)



Viser bildet av ferden videre mot Østersund. Denne plante/ interiørbutikken ligger også i Jarpe, der den billige loppisen holder til.


Denne butikken holder til rett på Ica. Det var første gangen jeg var her i jula. Ikke min type butikk, denne blir for romantisk anlagt for min "merkelig" smak.


Mye juleting siden det var i mellomjula. Men here we go ! Her var det planter, interiør, klær, hobby og tekstiler. Prisene var forholdsvis billige.



















Ka med en sjablong på dassen ?



Neste gang på roadtrippen besøker vi en billig loppis I østersund. Så følg med :)



Ha en flott dag, kjære leserne mine :)

1 kommentar:

Beth sa...

Ååå, her kunne jeg trasket og gått en HEL dag!!! Såå mye fint!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online