lørdag 12. februar 2011

Hmmmmm kan det hende at JEG tar feil allikevel ??


Jeg har jo sagt mange ganger at alt passer sammen, bare man følger hjerte sitt og har teft så er det safe...nei ikke safe. All of Irina kjører ikke safe. Jeg kjører WOW style jeg.



Derfor skal jeg i ca 4 innlegg ta ut gangspunkt i den store arbeidslampen/ industrilampen min. Syns det funke med glam puter og lammeskinn.


Tenåringssønnen min har en kompis som er elektriker. NICE sier mor. Lys i lampen nå. Husk at det er max 1000 watt...bare.
Med dimmer kjører vi 300 watt :) ...ok vi kan komme ned på 150 og det blir koselys i denne lampen.


Fotolampe/ blitz med andre ord :) Kul ble den.Så spesiell at elektrikere måtte ta bildet av den å sende bildet til kolleger.


Jeg syns personlig det er kult, men hva hvis vi tilfører enda en ulik stilart/ element til ?? Blir det for mye med Tomas Thomson....paljett, skinn, industri....mer natur...

4 kommentarer:

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Dette var rått!! Det røffe mot det fine :) deN LAMPA VAR BARE RÅ!!
Flink du er :)

Stor klem til deg!
Ha en fin morsdag i morgen!

Beth sa...

Må du ikke glemme den DYRE strømmen vi har her i landet da!!!
Takket være den dustegjengen som sitter og styrer landet...:-(

1001natt sa...

De putene var superkule, hvor får man kjøpt dem?

Marianne Dragon Waagan sa...

Wow sier jeg bare... det uttrykket har nå fått et nytt begrep for meg. Så utrolig spennende med disse kontrastene...LOVE IT, LOVE IT and LOVE IT!!

Klem Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online