torsdag 10. februar 2011

More than you bargin for ?

Heisann & Hoppsann :)


I går ble jeg leid inn til ett større arrangement. Det blir bra, absolutt noe nytt og uvant. Så nå kommer jeg sikkert til å tenke, tenke, tenke......men jeg gleder meg. Noe nytt til CV :) Kan hende jeg trenger litt hjelp av dere mine kreative venner.

Så var jeg på interiørveiledning i går til ei søt jente med familie. De skal pusse opp kjøkkenet og hun ville ha det meste hvitt og mer vindu. Det hun fikk av meg var. Gråsvart kjøkkeninnredning, gråsvarte vegger, betongvegger der hun ville ha vinsdu, turkisgrønn, industri, gammelt, drivved, oransje og rosa......men ups...hvit...neeeei....jo på listverk og vinduskarmer.har man selv gått bort fra rosa så må man få andre det. Sjekk HER hva jeg skrev i januar i fjor...the revenge of all of irina will come...morsom æ !!
Jepp, leier du inn all of Irina da er det akkurat det du får. IrinaStyle.....noe du ikke regnet med....men som til slutt blir WOW !!
Spennende, spennende...skal dra å møte henne nå for å finne fargene. Om hun ikke er skremt bort stakkar.


Ha en fin, fin dag. Regner med at det kommer ett innlegg senere i dag også....bildet av arkivskapet jeg fikk.

2 kommentarer:

Refleksjon på livsvegen sa...

Spennande!

Ha ein fin dag :-)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kos deg med oppdraget! :) Rekner med at det blir knall fint :) Med mange herlige farger og detaljer :)

Ha en flott kveld!
Stor klem til deg, Irina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online