onsdag 9. februar 2011

ÅÅÅHH dokk skull ha sjett ka æ fikk i dag :)


Hver gang jeg blir litt ivrig på bloggen så ser jeg at jeg skriver på min vakre dialekt :) he he...Itj sekkert allj syns denj e så vakker da ?

Jeg kjørte oppover til bruktbo på Mule i dag. Inspirert av det bildet av disse stolene. Se HER Siden Irina har solgt kjøkkenstolene så må familien sitte på spisestuen å spise. Det har vi måttet allikevel da, siden vi ikke har gulv på kjøkkenet etter vannskaden :(
Trivsel .....NOT !!

Stolen ble selfølgelig solgt i går. Så ble bare noen småtterier med hjem, en stygg gammel krakk til 30 kr og en sølvplett skål til 30 kr.

Hjem kjørte jeg plutselig en annen vei....og jeg stoppet midt inni Levanger sentrum. Merkelig greier tenkte jeg, men jeg bruker å følge mine instinkter.
Inn i en portgang stod ett gammelt arkivskap og to garderobeskap. Slike jeg kalle lockers. Disse hadde fem rom ( tror jeg) og knall oransje smådører....så fiiiiin.

Og jammen fikk jeg ikke kjøpe arkivskapet og en lockers. Jeg fikk ikke plass til begge. Så forter du deg kan du bli den heldig eier av en locker...neste gratis....prisen var det ikke noe å si på...skammelig billig...
De skulle hives allikevel.
Irina fikk t.o.m bært møblene inn, plassert dem og de styret på de tre mennen. Irina stod å så pen ut :) *knis*

Er det ikke rart. Skjebnen førte meg til å kjøpe disse. Lockers skal jeg selge etter en god vask, den er litt rustet, samme arkivskapet. En real vask. Jeg syns det er sjarmerende...men bengalack funke det å !!

Må få hjelp til å bære inn nå :)


3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Halleluja...FOR en inspireranes, lækker, spennende og kreativ blogg du har:) Virkelig en kilde te stor inspirasjon...TAKK!

Ønske dæ en forstatt fin og kreativ onsdagskveld.

Klæm Marianne:)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Så herlig! Virkelig herlig blogg du har, Irina!! :)

La meg til som følger jeg! :) Gleder meg til å følge deg videre!

Stor klem til deg!

ide-puffen sa...

Enn at du bor så nært Bruk Bo. Heldiggrisenbabe.
Jeg tror jeg kjører en tur til Trheim neste uke. Kanskje du har tid til et lite meeting? Jeg sender på deg en meld el ringer å hører.
God natt fra meg
Klæmm klæmm
(å jo trøndersjk e hæli det sjø :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online