lørdag 12. februar 2011

Elvis, just left the bulding.....



I morgen er det morsdag. Vi feirer den på tradisjonelt vis. Dvs Tenåring og Demolitionmann dro på "pub" for å se sitt favorittlage spille kamp. Kaosbarnet er ute med en kompiser. Pia er ut på "shopping" med en venninne. Og moren...ja dvs meg.... ja jeg må vel må vaske hus, tørke støv støvsuge, rydde,skifte sengklær, legg sammen klær, lage mat, hente ved og kanskje bake kake.Hvis jeg har fortjent det.....

Slår aldri feil....alle man rømmer huset, når det står på hodet. Det har vært mye prosjekter denne uken. I går var jeg på en annen "jobb"
Jeg som vanligvis forteller dere alt.... alt om meg selv...det er jammen meg ikke mange ting dere ikke vet om meg. Det er dog en ting dere IKKE vet. Jeg har drevet å spurt meg frem og tilbake....burde dere vite det...ikke burde....men det hadde vært morsomt. Har nemelig noen morsomme historier anngående den evnen.

Noen hars" sett" det, å sendt meg mail. De fleste vet det nok ikke.
Det er ikke mange som vet det om meg. Bare min aller nærmeste familie. Da mener jeg Demolitionmannen /barna og de som jeg har "hjulpet"

Ønsker alle mine blogglesere, følgere, venner og familie en riktig fin helg :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online