fredag 18. februar 2011

I morgen....


Kan du møte meg på Rom for alle på Porthuset. Det ligger på Solsiden. Jeg er så heldig at jeg har en jobb der jeg blir leid inn av private, kommunen, offentlig eller av selvstendig næringsdrivende. I morgen er jeg så HELDIG å hjelpe til på den kjempefine butikken Rom for alle på Solsiden.


Jeg skal ha med fotoaperatet så jeg kan ta bilder så får dere se ALT DET FINE DE HAR !! Jeg gleder meg MASSE. Det er så morsomt å jobbe på lørdager. Folk er xtra koselig da. Så hadde vært kjempe koslig å se DEG der. Jeg er på jobb fra kl 11 til 18 . Vi gir deg 20 prosent og melder du deg på smsklubben til rom for alle så får du 25 %.

Jeg ønsker meg masse !! Nå skal jeg strekke ut håret....pynte meg så jeg blir søt....
Ett bildet av scenedekoren. Kommer flere bilder etterhvert. Er såååååå sliten.....skal bare sitte som ett slakt dør jeg kryper til køys.Har tom drukket ett glass hvit vin...jeg som sjelden drikker....men så sliten og matt er jeg :)
Klem klem

LOVE

6 kommentarer:

Trine sa...

ha en flott kveld, søte du :)
Å kos dæ masse i morra.
Glær mæ til å se bilda :)

klæmma til dæ ♥

MyC design sa...

Lykke til i morgen. Jeg skulle ha stukket innom, hadde jeg vært i Trondheim. Håper du får en god natt søvn. Hilsen Christina

Hellohello baby sa...

Lykke til vennen <3

Anonym sa...

Det må jo bli en fin lørdag! Vakre mennesker & nydelige varer- herlig! Kos deg masse på Rom for alle.

Anonym sa...

Hei!

Vi har panel på alle veggene på soverommet (hus fra 1920), men nå vil jeg tapetsere på ene veggen bak sengen. Hvordan går jeg fram? Er lite kin på å ta ned alle listene, og har sett at det selges 6 mm gipsplater (da vil jo listene fremdeles stikke utenfor). Blir det pent, og hva gjør jeg i hjørnene som møter panel?

Takk for tips!

Elin

(eddas) sa...

Unner deg virkelig det hvitvinsglasset:)Håper du har sovet godt og er frisk og rask til nye utfordringer:)
klemklemklem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online