mandag 27. februar 2012

Litt flere detaljer .....


Det minste kaosbarnet sa til meg i går. " Kult bord, like spesielt konturan du har fått fræm med denj fargebruken"........ Jeg klarte ikke å si noe. Jeg tenkte WTF !! Og måtte konstatere med stolthet at han er min sønn....


Hjorten fikk jeg i morsdagsgave lenge etter morsdagen... siden jeg hadde klaget :)) Er visst en hjort, ser mer ut som en sau med gevir.


Ellers så var vi på innkjøpstur til Sverige. Og vifikk tak i mye mye fint. Gleder meg til å vise dere det :) I dag begynner vi på Ersgard. Begynner med å male og tapetsere i butikklokalene. Satser på at om ca to uker er vi i mål :))


Ønsker alle mine flotte blogglesere en fantastisk fiiin uke. Jeg føler det på meg at det blir den beste uke på leeeenge :)) Klem

Husk give awayen min HER

6 kommentarer:

Unknown sa...

Lekkert hos deg Irina. Klem, Drude

Gitte sa...

Fantastisk bord!
Herlige farger - liker møe!!!!

Klem Gitte

Trine sa...

KJempeflott stuekrok ♥
Skjønne jo godt at han har lært av mestern.. ikke så rart det :)

Ha en fin mandag!
Klæmma til dæ ♥

Unknown sa...

Esa es una Mesa! Elsker borden din! kjempe kult!

Ønsker deg en fin uke,
Vicky

Laila sa...

Jeg har funnet ut hvorfor den blogging for money siden dukker opp når jeg går inn på kommentarene dine. Les innlegg på bloggen min.

Tins roser sa...

Lurer veldig på hva denne fargen har for nummer...Er den bringebærrød?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online