onsdag 22. februar 2012

Glam i hverdag ...det er viktig det !!!



Holdt på å gå gjennom bildene mine og da kom jeg over disse bildene her den gamle arbeidslampen ble kjøpt i fjor. Til alle dere som er opptatt av interiør så må dere gå inn på tips & interiør til hjemmet HERfb :)) Her kan dere virkelig bli inspirert og trenger du hjelp til noe er det bare å spørre. Du får garantert svar.


Av en eller anen grunn er jeg så heldig å ha fått mitt eget album av bilder. Og det var nyttig. For da den søte administratoren Beate oppgraderte den måtte jeg inn å kikke på bildene mine. Og da oppdaget jeg disse. Jeg liker disse bildene her. Dette er IrinaStyle.... kontraster, glam og lek !!


Har kjøpt inn noen lignende puter til butikken, de hadde ikke disse men noen i lilla og noen i svarte... kjempefine. Skal prøve å ta bilder av dem i denne uka :)) ha en fiiin dag :))

4 kommentarer:

(eddas) sa...

Den arbeidslampen er bare råstilig,har du den ennå?
klemklem

Marianne Dragon Waagan sa...

Glam i hverdagen er viktig, digger kontrastene dine Irina... virkelig kreativt og ikke minst smakfult:) Lampen er bare helt råstilig... ønsk ønsk!

Ønske dæ en glammende onsdag:)
Klæm Marianne

ide-puffen sa...

Du er en spennende glam girl. Har ikke tort glitter i hverdagen ennå, men blir så inspirert.
Kos deg snupp
Klem

Unknown sa...

Kjempefine bilder!
Jeg elsker hverdags glam :)

Vicky

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online