tirsdag 21. februar 2012

Mer info :)





Tuuuusen takk for kjempestor respons vedrørende giveawayen vår om wowbein :)) Nå er de snart på vei til oss og til dere som vinner eller bestiller :)
Mer info kommer etterhvert som jeg har fått den selv.


Beina er kjempesterke og er originalt laget som sofabein. Så som dere skjønner tåler de ganske mye :)
Vi selger to typer. De slanke og de tykke som er på sofaen under her :)
Samme pris på beina. En annen spennende nyhet er at vi skal ta inn andre bein som kan brukes på møbler. Ikke akryl men andre typer. Så følg med :)



Beklager får dårlig bildekvalitet nederst. Det er hemmeligestemplet info som må viskes ut :)) Bildet var kornet og dårlig fra før. Husk å se HER for mer info

4 kommentarer:

eline sa...

Hei :)

Digger de beina!!!! Bare synd at min bedre halvdel ikke er like begeistret!!!!

Synes virkelig du har en inspirerende og flott blogg!! Legger meg til hos deg, for hit kommer jeg helt sikkert igjen.

Ha en god knall tirsdag videre :)

eline

Unknown sa...

Så lekre!! Men du, hvor høye er de?

Ha en fin kveld :)

Anonym sa...

Hei søta, min inspirasjonsgirl <3 super blogg du har og jeg er med på LODD-Trekninga ang de beina ! Har delt og liker, abonnerer på sida di etc.... ha en flott og kreativ dag Irina, klæm fra Kitty<3

Anonym sa...

Heijheij :) Ke dæ kostæ før bord føttern!??

mvh Lill-Hege

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online