mandag 20. februar 2012

Blir yr av slanke bein...... da begynner tankene å spinne villt !



Disse bildene kom til meg i løpet av natten. Vår beinleverandør er klar til å shippe disse til oss nå !! Jeg kjenner en stoooor glede i hjertet mitt. Tenk deg, at jeg atter igjen kan begynne å designe bord og skap med disse :))


Jeg har bare gode ord om den fabrikken. Måte på service, respekt og høffelighet har jeg ikke sett makan til. Og i tillegg til mine bein sender de meg ett sett gråe, lilla og blå så jeg kan se om det er noe jeg kan bruke. Og det er det jooooo !!


Hadde tenkt å ta bilder av noen av putene og de andre varene jeg har fått, MEN det ser ikke ut her.... jeg har flere maleprosjekter enn før stående her inne. Jeg gleder meg til at jeg kan tilbake huset !!


Er ikke disse beina bare fantastisk nydelige ?? Sjekke linjene, formene, fargen ...ja alt med dem er fiiiiiine. For å finansiere frakten slik at jeg kan produsere mine egne møbler har jeg "dessverre" sett meg nødt til å finansiere frakta med å selge en viss antall av dem. Jeg begynner å en del bestillinger så hvis du kunne ha tenkt deg ett sett eller to. Så send meg en mailallofirina.gmail.com Bestillingene kommer på, så tenker du på det. Er det bedre å skrive seg på listen nå. Jeg kontakter alle når varene kommer så da kan dere evnet si fra dere beina. Disse får nemlig bein å gå på...........morsom æ !! Ellers kan du vinn to sett HELT GRATIS bein og om du er heldig. Se HER. for mer info og innmelding :) Ønsker alle en fiiiiin uke :)

Vanlig pris 2500. Er du bloggfølger eller leser får du dem til 2000 kr for ett sett med fire :)) Beina er stødige og streke og kan også brukes som sofabein !!

Kreativiteten blomstrer når man ser disse :))

8 kommentarer:

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Hei :)
Så spennende da !!
Hvor mye tar du for 4 ben ?
Hadde jo vært artig å prøvd meg på stilen din :)
KLEM :)

ide-puffen sa...

Så fantastisk Irina. Gleder meg til å se hva du tryller fram etterhvert. Må itj slit dæ ut no da.
Klem klem

Yvonne sa...

utrolig flotte og unike!! kommer du til å ha de lenge ute for salg?? eller er det så langt konteineren rekker? hihi
klem fra Yvonne.

Tante Titti sa...

Lekkert!! Gleder meg til å se flere av dine fantastiske ideer med disse i bruk!!
Ha en fortsatt spennende uke!!
KLÆMM!!

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Woooow, du du og du.. gleder meg til å se hva du skaper!! Herlige ben! :)

Ha en fin kveld, søta!
Klem

Hege Morris sa...

Så moro!! Gleder meg til å se mer!
klem Hege

Martilie sa...

VAKKERT!!!
Jeg elsker de svungne formene og har flere gamle møbler med tilsvarende ben - i tre. Jeg vil gjerne bestille et par av de slanke bena. Regner med de tåler terrasseliv. Dette blir beina til årets bord på terrassen for meg. LOVE LOVE LOVE :)

PS! Følger og leser blogg, så da blir det 2000,- ?

Klem til deg

Fru Thronsen sa...

WOW!!!! De bena er jo bare lekre!!!! Passe inn i et hvert hjem. Er på tenkeren her om det blir ben på denne Fruen, men lagt med til som følger ihvertfall:)

Klem fra Fru Thronsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online