lørdag 11. februar 2012

Inspirert av irinaStyle :)



Heisann og Hoppsann :) Det fører med seg så utrolig mye positivt med blogging :) En av tingene er at jeg får lov til å inspirere. Jeg ser støtt og stadig navnet mitt inne på interiørsider der andre anbefaler min blogg og der jenter begynner å bruke Irinarååååsa. Det er jo fantastisk !! Og noen ganger ser jeg at folk selger møbler som nesten er kopier. De bruker samme tapeter ( Jeg har t.o.m fotalt på bloggen hvor jeg får kjøpt dem) belive me. Jeg vet hvor tapeter er kjøpt og de som er brukt er kjøpt i Sverige der jeg handler mange av mine tapeter.



Vedovnsbein brukes, flere av mine tips og det på samme møbeler som tapeten slik at jeg ser nesten identiske kopier. Da , ett lite minutt blir jeg litt sår. Det gjelder ikke til hjemmebruk. Dette er mennesker som selger "kopier" av mine møbler, men som Demolitionmannen sier, så må jeg regne med det. Det er noe annet at DU bloggleser blir inspirert og maler i råsa eller blir inspirert til å ha litt "IrinaStyle" hjemme.
Regner med det er slik som at fotografer vil krediteres for sine bilder.
Jeg får ofte høre at det er noen som finner sin stil gjennom min blogg. Og det er derfor jeg blogger ! For å inspirere.



Jeg har dog bestemt meg for å ikke fortelle noen av hemmlighetene mine som hvor jeg kjøper forskjellige tapeter, hva jeg bruker av spesielle ting. Der vil likevel se mange makeovere uten at jeg forteller ALT. Det er ikke bare mine tanker. Det har vært flere bloggvenninner som har påpekt at jeg ikke bør fortelle mine yrkeshemmligheter.

MEN dette er noe annet . Jeg ELSKER å bilder av makeover jeg har inspirert til !!! Så om DU har blitt inspirert av meg send meg gjerne bilder på allofirina@gmail.com Trenger ikke ha blogg :)
HER kan dere se noen andre IrinaStyle inspirerte innlegg.

Noe annet, jeg oppdager nye blogger. Nye farkerike blogger. Her er bloggen til Lena. Kjempeflott blogg med mye inspirasjon. Med fargestifter tæll Og kommoden er inspirert fra skrivebordet som står på Stoff og Stil som su ser HER

Ha en fantstisk fin helg og tuuuusen takk for at DU titter innom :) hei og hopp og over og ut.

PS :) I morgen har jeg en annen fargerik makeover å vise.

2 kommentarer:

Alven sa...

Hei :-)

Så fin pulten ble :-)

Helt enig med deg ang kopiering..har erfart det mange ganger selv :-( Og kjenner jeg også blir litt sår.. Helt greit å inspirere men ikke direkte kopiere. Men nå er jo sterke farger i vinden... så litt fort gjort at noe ligner..men jeg har stort sett sett det blant fabrikklagde møbler og design :-) redesign er jo også i vinden nå..og da kan det fort bli noe likt. men kjedelig når noen direkte kopierer,gir det ut som sin egen ide og design for så og selge det.. ikke lett tema.. hvem som er først ute med det ene eller andre.. Jeg designet en jakke her for noen uker siden...og i går var jeg på en klesbutikk å der hang det en tunika som lignet veldig på min jakke...men jeg har ikke fått ideen fra den og ikke de fra meg..så da er det vel litt i det som jeg skrev i stad...hva som er i vinden..mange flinke designere med mange fine ideer..og noen blir like..uten at de har sett hverandres verk noengang :-(

Ønsker deg en flott helg :-)

Klemmer ifra meg

Refleksjon på livsvegen sa...

Flinke Irina!

God helg og god morsdag!

klem oppover ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online