torsdag 9. februar 2012

Disse makeoverne.....


............de kommer rekende på en fjøl...De fleste har vært for å produsere til butikken. Men for ett par dager siden kom det en til meg selv. Det ene geviret mitt er jeg MEKTIG lei av, det ble spraylakkert i crome for 6 år sidem. Jepp, det var i den tiden jeg spraylakkerte alt i sølv. Grøss og gru sier jeg nå !! Så ble det gull. Vurderte hvitt, men så da jeg skulle legge meg streifet blikket mitt dette stoffet her som jeg hadde på en stol. Hvordan tror du det blir ??

Ha en kreativ aften :))

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Gull er hooot:)Har noen ideer der jeg og:)Hvilken gull spray har du brukt?Og det stoffet var underbart:)
Blir litt slik Patricia Guild..er det slik det skrives:)??:)
klemklem

Pauline sa...

Rødt med gullfarga horn såklart!! :-D
Good og kreativ helg ønskes deg! :-)

Anonym sa...

tipper gult....
G ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online