søndag 12. februar 2012

Psssst... må bare fortelle dere....


..........at dette vakre rokokko skapet mitt blir så lekkert !!




Syns jeg selv.... og man må jo like det man gjør ellers blir det ikke bra. Det blir skikkelig IrinaStyle. Hvilken farge mon tro ? Æææsjj det har dere klart å gjette .... æ vædde trønderbarten min på at dokk som kjenne har gjetta at fargen e XXXX. og så har den noen elementer fra skapet under :) Og i morgen for dere se !!!


Ellers vil jeg si at morsdagen forløp som vanlig. Ikke noe gave fra Demolitionammanen. Jeg kunne se langt etter noe. Særlig lampen jeg ønsket meg. Han har ikke tro på morsdager. Jeg prøver alltid å si at han må ringe mora si for å si gratulere og jeg får samme svar hvert år "Næææsj.. denj dagen hær e handelstandens dag." Da jeg spurte om han kunne sage ned ett bord til meg slik at det kunne bli riktig høyde som sofabord sa han ja. Da han begynte fikk jeg 10 minutter med kjeft for at jeg alltid kjøper søppel !!... Tjjaaa når jeg tenker meg om så fikk jeg beskjed om å kvitte meg med alt. Så slik var morsdagen her i huset..... Så da turde jeg ikke spørre han om hjelp til noe med skapet mitt, egentlig fant jeg ut at jeg skulle ti stille og heller spørre min snart 18 år gamle sønn om hjelp i morgen. Da skal der få set det !! Og da er det ikke takket være DM !

PS :) Fikk dikt og tegninger av kaosbarna og av tenåringen fikk jeg nakkemassasje. Det var fine gaver. Så glade i disse barna mine. Verdens beste.
Håper deres dag har vært bra :)

4 kommentarer:

Dronning Fjellrose sa...

For en dag:) Du er jo SÅ ærlig når du skriver, så jeg blir jo helt revet med:D
Nakkemasasje og dikt er vel ikke å forakte, heldig!

Jeg tipper det "nye" skapet blir ROSA:)Flott skap forøvrig!

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem

My home is my Castle sa...

Åhh så skjønn du er :))) her kommer en stoor klem tilbake <3
Ble ikke gave fra mannen her heller, men eldstesønnen min kom med en herlig blomsteroppsats :)

Gleder meg til å se skapet imorgen, blir helt sikkert kjempestilig :)

Ha en fiiin uke du og vennen..
Klem,kari

Fru Føreland sa...

Råfint skap, gleder meg til å se resultatet.
Har forresten over lengre tid sniklest på bloggen din, på tide å legge igjen et lite spor nå da.
Kjempetøff stil du har! For å ha stilen og dine egne små touch på møblene uten at andre stjeler ideene dine bør du nok holde handlelisten for deg selv ja. Skjønner at man får inspiasjon fra siden din (skulle jo bare mangle), men synd at flere selger det som sitt eget "design" når det egentlig bare er en kopi.

Ha en finfin start på uken!
Slang meg samtidig på som følger:)

Natalie sa...

Så flink du e Irina:) Tippe skapet bli knallrosa og så fint atte! :)

Kor du får kjøpt akrylbeina til skapet ditt hen? ;)

Ha en finfin dag! OG god bedring!

KLEM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online