torsdag 1. mars 2012

FØRÅPNING :)



Heisann til alle mine kjære blogglesere :) Jeg har drevet med å malt butikklokaler i de siste to dager ( les min sønn ) jeg er tross alt sjef ! ...neida malt litt lokale, mest møbler. Jeg måtte bare sette en dato. Jeg har grudd meg for det, men jeg bare MÅTTE.

Så rydd plass for torsdag den 15 mars fra kl 19. til 22. Da er du dermed invitert til FØRÅPNING hos familien KAOS AS sitt lille utsalg. På låven med all of Irina !! Vi spanderer vin, snacks, kaffe og kaker. Og alle som kommer vil et lodd slik at man har mulighet til å vinne noen fiiiine premier :)

Det kommer til å komme masse butikkbilder. Dere får se en butikk blir til :))

Lørdag den 16 mars er første åpningsdag. Fra kl 12- 16. Når du er ferdig med å se i lokalene våre kan du sette deg ned med familien din i gammelstuggu fra 1700 tallet. Der kan du kjøpe deg hjemmelaget kaker og kaffe. En kjempefin tur med hele familien ?

Søndag den 17 mars har jeg åpent fra 13 - 16.

Håper DU vil ta med deg noen gode venner å komme :)) Desto flere desto koseligere. Håper dere vil hjelpe meg å spre budskapet :))

La meg gjerne vite HER slik at jeg får kjøpt vin nok :)) OG HER kan dere se flere bilder av ERSGARD.

6 kommentarer:

(eddas) sa...

Så hyggelig det blir,skulle gjerne vært der.Den helgen står jeg på marked i Leto Hallen ved Gardemoen....
Masse lykke til med malingen
klemklem

Dronninghuset sa...

SÅ FLINK DU ER IRINA, DU KAN MASSE OG STÅR PÅ. LYKKE TIL!
MEN HUSK Å TA VARE PÅ DEG SELV OG DA... IKKE SLIT DEG HELT UT!

KLEM TOVE

Bjørkli Søndre sa...

Så spennende! Skjønner du har mye å få på plass om dagene.

Jeg skal prøve å få til å komme da ja, da jeg ikke bor så alt for langt unna!

Kos deg med alt du har å gjøre!

Sophie sa...

:-) budskapet er spredt og jeg satser på å ta turen en av de første dagene! :-)

Sophie sa...

Budskapet er spredt! :-) Og jeg gleder meg til å se hva du har fått til! :-)

anne sa...

Hei på deg!

Fulgt bloggen din en god stund og må bare ønske deg masse lykke til på veien med forretningen din!
Skulle gjerne hatt noe av ditt i min egen forretning, men kanskje jeg tar turen til dine trakter i sommer, skal på kjøperunde og vil absolutt anstrenge meg for det!

Tvi tvi fra Anne i Tønsberg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online