tirsdag 27. mars 2012

Fine lysglass i ett fantastisk hjem....



Min gode bloggvenninne Randi kom innom en dag. Hun hadde med seg noen selv designene hyller og diverse jeg kunne selge for henne. Da hun var der sist kjøpte hun med seg et nydelig lysglass i sjøgrønn :)) Vi har dem også i en nydelig gammelrosa farge :)


De koster 120 kr. HER er bloggen til Randi. Og bildene er tatt av henne...jeg har lånt dem for å vise dere dem :=) Hun er kjempeflink og kreativ... virkelig kreativ. Og hennes blogge er en av de jeg MÅ innomm...
Ha en fantastisk fiiiiin kveld. Husk vi sender om det er noe du har lyst på :)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint. Skal ta en tur innom butikken din når jeg fær te Stjørdal.
Anki

Therese:) sa...

Så moro å se Ikea-skapet du hacket i Rom123-bladet denne mnd Irina :D Du er jo overalt du nå :)! You go girl <3

fru. Lærum sa...

så flott lysfat og glasslykten var nydelig!
sender du de salt/pepperbøssene jeg har forelsket meg i, eller er dem borte?

klem tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online