mandag 26. mars 2012

Rustikke / industrielle knagger


Heisann :)) Her hos oss er alle stiler representert. Vi har noen kjempekule knagger. Disse er laget av den superkreative Ny Auna gjengen. Dette er en arbeidstrening firma for folk som prøver å komme seg ut i yrkeslivet igjen.


En dag kom de på eskusjon hjemme hos meg i.o.m de driver med redesign osv. De kreative ansatte der leser bloggen min. De har også en butikk på Oppdal som dere bare må innom. Den er åpen tirsdag og torsdag og første lørdag i måneden. Den heter fjøset med det rare i. Der kan dere kjøpe gamle møbler og redesignede møbler/ lamper ol.....Sjekk ut hjemmesiden deres HER. Dere kommer helt sikkert til å bli inspirert.


Det er vel på en måte som bruktbo, de får inn gjenstander som er kastet på gjenbruksstasjoner i kommunene. Noe selges slik det står, andre pusses opp.


Disse knaggene er laget av lyspærer og betong. Jeg selger dem for 150 kr :)) De er rååååååå


Jeg ønsker dere alle en riktig så fiiiin uke :))

2 kommentarer:

Bird sa...

Tøffe knagger må jeg si!!:)

Anonym sa...

Driiiiit tøffe!!!
Håper det går bra med butikken Irina:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online