onsdag 21. mars 2012

Kule, fine, spesielle, unike sofa og stoler ?



Det har vi :))


Jeg elsker rokokko, det vet dere ! Akkurat nå har vi inn den finne rokokkosofaen til kr 3500. Møblementet er i perfekt stand. Svarte paljettputer 220 kr :)


To nydelige og gode rokokkostoler til 2200 kr stk. Eller hele salongen for 7000 kr :)
Denne er bare såååååå fiiiiin. hadde jeg hatt plass så....Tenk deg en slik sofa på soverommet eller gangen. Eller bare en slik stol i gangen ??


Nydelig industriellkiste til kr 1500 kr :) Elsker den, passer inn i alle stiler !!


Disse fine stolene ble solgt på mandag. Og i helga ble sofagruppen under solgt. Kjempefin vegglampe med prismer 900 kr. Bord med rosa bein... kjempestillig !! 1500 kr.



Vi har flere sofa og stoler så ta deg en tur innom :)) Er du ute etter noe naboen ikke har ? ja da har vi åpent FREDAG KL 12- 17 LØRDAG KL 12 -15, SØNDAG KL 12-15
Vi har kaffe og noe å bite i. Vi har t.o.m en barnekrok. Så her kan du ta med deg hele familien å komme en tur.

Slik finner du frem. Ser HER

2 kommentarer:

Natalie sa...

Jeg vil ha paljettputa!!!:) Hvor lang tid tar det å kjøre ca fra Trondheim Irina? :) Jeg kommer når jeg får tid, ser kjempebra ut! Bra jobba:)

Therese:) sa...

Ååååh,så utrolig vakkert det bordet med rosa bein er!!:) Hadde du bare vært nærmere så hadde jeg kjøpt det på et blunk;)!! Jeg MÅ innom butikken din i løpet av sommeren=D!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online