lørdag 1. mars 2014

Work in progress........


I dag var min første ordentlig arbeidsdag i huset vårt. Jeg eier ikke energi for jeg er anemisk og har jernprosent på 4 og folat på 3,7. Og det har jeg hatt lenge nå.

Da har resultert til flere besvimelser så kroppen og ansiktet mitt har blåmerker og arr.
SÅ OM NOEN HAR NOEN GODE RÅD så tar jeg gledelig i mot dem.
Er lei av å ligge på sofa og senga uten ENERGI !!


Så lite som skal til.... 5 liter med heftegrunning og rommet ser større ut. Jeg fikk litt hjelp av det minste kaosbarnet til å male, helt til han ble lei og måtte besøke alle kompisene i nabolaget.
Det grøne filtteppe blir der til vi er ferdig med å male.


Må få skryte av dem alle. Alle var de kjempeflinke i dag. Eldstemann har tatt seg fri fra siviløkonomstudiet i Bodø i en uke for å hjelpe til :)


Fikk litt hjelpe av Demolitionmammen med siste veggen. Jeg nektet å dra fra huset før kjellerstua var ferdigmalt. Alle ungene kom å satte seg for å se på. De var ferdige!!


Demolionmannen har vært så flink til å rive og holde på hele denne uka, mens jeg har ligget på sofaen. Jeg har fått jobbet fra sofaen, har alt klart. Og så fikk jeg handlet inn en del maling og gulv på torsdag.


Mens jeg malte i kjelleren så kom det en varm følelse over meg.... dette huset har bare gode energier. Selfølgelig ellers hadde jeg ikke tatt det...men jeg fikk fine bilder av de som bygget og bodde der i mange år.


Over flisene ser dere fargeprøvene jeg maler. Har lyst på grønt kjøkken... men ikke bestemt meg for farge eller om jeg skal!!

En morsom ting har jeg oppdaget, når det gjelder kunder vet jeg alltid at det jeg velger blir bra.... men når det gjelder meg selv blir jeg ikke helt enig med meg sev!!!
Kanskje fordi interiør er statment for meg!! ( Det fortalte sønnen min meg da han var 15 år )

Ha en fin søndag :)

I morgen søndag har jeg åpent søndag kl 12- 14 Velkommen innom.
HER er veibeskrivelse.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online