fredag 28. mars 2014

Rommene underveis :) Blir så rååååååt!!




Hver gang jeg er i huset får jeg bakoversveis......syns det går fremover og dessverre uten min hjelp :P Eller bra det... Jeg er bare så glad at vi lever i en digital verden og at jeg kan sjekke ut ting på data, bestille osv.
Og da går jo tiden oppi sofaen fort også.... vel på en måte.


Tapeten er helt råååå og med de svarte veggene kommer den bedre frem enn om veggene skulle være hvite.
Det er en flock on foile tapet så det svarte er fløyel. Dere huske gammel rommet vårt? Det er samme type.
Og fargene er gull og bronse ellers....veldig moteriktig nå!
Andre rom liker jeg eklektisk, men soverommene skal ALLTID være ***** Hotell :)


Og her kommer tapeten til pia vår opp, spennende.... nydelige farger.


Passer huset vårt som er bygd i 1958. Vi har et hel tapet til overs!! Så om noen vil kjøpe send meg en mail. Skal finne ut av prisen :)


I denne kroken skal hun ha sin rosa sovesofa fra IKEA, og tv på veggen til venstre på bildet, ikke på tapeten, men på den malte veggen. Farger, lys syrin ble perfekt til :)


Og vips så var nesten første malingstrøk ferdig! Elsker gulvene...vi var så heldige med dem altså!!


Her i gangen, rett frem gutterommet, til venstre jenterommet og og jeg står sånn ca foran vårt rom :)


Tapeten på rommet til gutten ble også fantastisk flott. Og så vet ikke jeg helt hva jeg tenkte da jeg ikke bestilte til hele veggen.( Går litt surr for tiden :) Denne tapeten selges nemlig etter høyde og lengde.... men jeg har en plan. 

Lover dere det blir kult!!!


Er det noen som har bølgeblikk å selge meg, maks 150 lang og ca 120 cm lang? Ellers skal jeg legge mer ut for salg så følg med på fb :) Skal bla selge Howard sofaen vår.

Hva syns dere ?? 

Spytt ut!! Jeg får til å lese kommentarer, men ikke poste dem. Og jeg blir så glad over alle som "heier" på oss :)


PS. Kommer et innlegg der jeg har samlet alle tapetene våres og hvor de er i fra.Og må igjen takke FARGERIKE STJØRDAL for god hjelp. 
Dere er virkelig de beste. Gunnhild kommer med estetiske og gode forslag HVER gang jeg har "kjører" meg fast.
Og malerne er kjempeflinke til å hjelpe oss med å finne ut alt det praktiske  anngående oppussing osv.
De burde vinne en pris. Følg dem på FB HER

Og husk at Stjørdal er ikke langt fra Trondheim om du vil ha god hjelp :) Du får GARANTERT god hjelp!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online