mandag 17. mars 2014

Work in progress.



SOVEROMMENE



Det går fremover, og for hver dag lengter jeg mer og mer  å komme inn i eget hus igjen. Må jo innrømme at det ser større og renere ut med nye gipsplater istedenfor bulkete tynne pappsponplater :)
Dette er fra soverommet vårt og ut mot gangen.



Og dette fra gangen inn på soverommet. Linoleum er fjernet, plankene var malt brune. De er nå slipt og venter på maling !!!
Som alt annet her på rommet.


Dette er fra rommet til pia vår. Her ser dere veggen jeg snakket om, vi stjal litt av hennes rom siden det var 16 m2 og gutten sitt var 10 m2. Han fikk større og hun mindre, men likevel leder hun.



Ikke den beste posituren for Demolitionmannen, men han jobber illefall og ikke blogger. Maler vinduene med hvit bengalack 90 glans :)


Her er kaosbarnet sitt  rom. Bildet tatt fra døra. Som dere ser tok vi ikke så mye rom, nok til å sette inn en 120 seng og halvparten av et nattbord. Uansett hjelper det på. 
Hele gulvflaten blir ledig til andre ting.

Gulvene her er naturlig, egentlig veldig fine. Føler vi har vært heldig med dem IALLFALL !!

På veggen rett frem kommer tapeten.


I morgen skal jeg vise dere hvordan vårt rom blir !!! Søren at jeg ikke kan legge ut kommentarer, hadde vært morsomt å lese hva dere tror. ELLER det kan jeg, men jeg kan ikke poste dem.

Hvis dere tror det er noe som er supertrendy nå, som kalkmaling, hodeskaller, betongmaling, hvite vegger osv.... så nei. Been there, done that !!

Må si, at jeg ikke er helt komfortabel med mine valg enda.... Jeg går til å med ut av min komfor sone....

JAAAAAAAAA, tenk det!!

Følg med i morgen da............

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online