tirsdag 18. mars 2014

DIVA QUEEN, the master bedroom


Jeg har alltid blitt kalt drama queen eller diva.... jeg vet hva jeg vil og jeg liker ros, skryt og vakre ord........jeg liker også luksus, kvalitet, eleganse og at ting ser eksklusivt .....

Jeg elsker GLAMOR, ikke shabby glamor, eller rustikk glamor. MEN GLAM GLAMOR!!! Orntlig glamor med glitter, bling, paljetter osv...

Til sammen blir det

DIVA QUEEN



Denne tapeten er også fra Eijjfinger og, det er fra deres nye collection YASMIN se HER 
Den oser luksus, eleganse, overdådighet, eksotisk mystikk, unik......det står det IRINA ALEXANDRA på den!
De svarte feltene er fløyel og dermed gir den tapeten litt dybde ( flock wallpaper, som det blir kalt)

Jeg har ALLTID ment at soverom er det viktigeste rommet å bruke penger på i et hus ( ja, tom før kjøkken og baderom. Jeg vet at alle ikke er enig. Også Demolitionmannen)
Senga er min absolutte favorittplass. Jeg elsker å ligger på hotell hjemme.


Det er "kneveggen" som får denne tapeten. Så om dere går å ser på gårsdagens innlegg så ser dere at det er veggen til soverommet som får denne tapeten i gull/bronse/svart. Veggen der er 4 meter lang og 1,50 høy.
Det er også der sengen kommer til å være mot.


De tre andre veggene får svart farge!! Fargekode 8500 NCS. Før malte alle veggene hvite ( jeg også, og fortsetter med i visse rom, men da med crazy tapeter) nå maler alle veggene i farger. Det har jeg gjort lenge, så nå måtte jeg videre.

Jeg jakter alltid på det ikke andre har i interiørverden. Så når folk maler disse veggene sine i sjøgrønt osv så må jeg bort fra det!! ( Ja, vet at noen blir sure på meg nå. Og jeg sier ikke at det er feil, men jeg MÅ alltid jakte.... interiør er statment/installasjon...det er en kravstor hobby og en ustabil livsledsager)

Så jeg går andre veien, nemlig fravær av farger....SVART. 
Har malt en vegg svart før, men tre og i tillegg til at det er svart i tapeten.

Det er kjøpt inn 11 forskjellige tapeter til huset som alle er spesielle på sin måte, felles for dem alle er at de er lite brukte tapeter.

Tre svarte vegger er til og med litt heftig for meg.




Denne senggavelen bestilte jeg i dag. Demolitionmannen skyldte meg en siden han dumpet min forrige  på søppelfyllingen. (Jeg hadde ikke tatt han i bruk enda!) Riktig nok hadde jeg fått den, men jeg skulle bruke den) Jeg var forbannet i flere dager!! 

Han lovet meg en ny. Så fant jeg Contessa senggavel på LIVING til 3495 kr.  Googlet litt mer og oppdaget at IDÉ SKEIDAR også hadde CONTESSA sengegavel. men til en kampanjepris på 2495 kr.

 Så i dag dro jeg på SKEIDAR her på Stjørdal og skulle bestille. Og den hyggelige damen fortalte meg at om noen dager ville den koste 1995 kr, men at jeg kunne få den til samme prisen.
Det kalle jeg bra kundeservice

Kommer til å holde dere oppdatert om tekstilvalg osv, så følg med!!

Neste innlegg er fra gangen. Der kommer vi til å ha en crazy men alldeles nydelig tapet fra FARGERIKE !!!
I LOVE IT.

Må igjen skryte av FARGERIKE maleservice her på Stjørdal og spesiellt av Gunnhild. Hun er kjempeflink!! Hun har virkelig en feeling på hva kunden er ute etter.
jeg visste av de fleste tapetene jeg valgte. Og hva jeg ville ha..men hun er til stoooor hjelp å hjelper meg der jeg står fast!!
Så er du i tvil, kom til Stjørdal :) 

Hadde vært herlig om flere meldte seg på til en koslig og hyggelig kveld på ERSGARD se HER


Vårt forrige soverom kan dere se HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online