torsdag 27. mars 2014

Woooooww....helt forelsket!!


Det er den setningen jeg oftes får når jeg følger opp folk etterpå. jeg sender mail å spør om beina er fremme, hva de syntes og de må si i fra om de trenger hjelp :)



Det kommer ikke  frem på bildene vår vakre de egentlig er, bildene blir platt, du ser ikke svungen. Du ser ikke at de ser eksklusive og kostbare....skjønnheten er ikke helt der. Når du står med dem i hånden skjønner du det.


Jeg skriver om dem ofte, men ser ikke ut som det når ut. Leser dere ikke bloggen?? Hahaha.... så må skrive om dem med gjevne mellomrom. Og det er helt greit.
Jeg er her for dere :)

Disse bordbeina er DØDSRÅÅÅ... bortenfor WOW. De kommer heller ikke frem, de er tykke og stødig. På bildene ser de spinkle :P
Men altså tykke!!
Står størrelse i et annet innlegg sikkert i et av de jeg linket til. Tror de er 72 cm høye, men sjekk ut.
De koster 4500 kr.


Har du ei gammel bakstplate/slakterbord plate er det ypperlig. Gamle dører, lag selv av planker ja.... kjøp bordplate på www.living.no. Alt er mulig.







Her ser dere de høye. NYDELIG og be still my heart faktor.


Info. Kommer du på låven å kjøper koster disse 2000 kr.


Info ser dere her. Kommer du å kjøper på låven sparer du 300 kr




Vi har mange populære kasser for å ha på benker med olje, baderomsprodukter, vinflasker, leker og ved.Veldig populære å går ut med en gang :) Kom å se da!!

  Nydelig gammel slagbenk, personlig syns jeg et strøk maling hadde gjort seg godt da har den hadde blitt fin. Slike går for ca 5000 på www.finn.no. Jeg har ikke tid til å male så KUN 2500 kr.
Samme benkene som dere ser på de første bildene på bloggen. Med et hvitt teppe og puter blir den ganske så fin i brun også :)


Denne grågrønne slagbenken har herlig patina. Love it!!  KUN 3500. Perfekt slik den er syns jeg! Tror begge benkene er sånn ca 180 cm lange.


Vi har fint klesskap på tilbud. Det faktisk fra sent 1930 tallet.



UT MARS SENDER VI VARER FRAKT FRITT. IKKE STORE TING SOM MØBLER, MEN WOWBEIN OG ANDRE SMÅSAKER.VENNER, 
KUNDER/ FACEBOOK VENNER OG PERSONER JEG KJENNER ELLER VENNER AV FASTE KUNDER) KAN HANDLE WOWBEIN Å BETALE I 3, MEN HELST 2 RATER.

VIL DU HA, MEN IKKE HAR RÅD AKKURAT NÅ SÅ BESTILL Å KJØP DEM NÅR FERIEPENGENE KOMMER INN.

VI HAR NOEN, MEN I DET SISTE HAR VI HATT MANGE BESTILLINGER HVER UKE.
SÅ VÆR RASK.

SEND MAIL TIL MEG PÅ allofirina@gmail.com eller ring 47655131 eller kom innom låven en dag vi har åpent. Vi har åpent denne søndage kl 12- 15.
Utrolig koslig å komme for inspirasjonsprat og annet fjasprat.bare så hyggelig kunder at vi prater om alt.


Hvit skap/sjenk NÅ kr 700


Nydelig gammel sofa nytt trekk i eksklusiv ullstoff.... veldig fiiiiin.


Og kan du ikke komme på søndager så ring meg og jeg åpner etter behov. Når du/dere kan!!

Lik oss gjerne på FB. der legger jeg ut varer og dere kan følge med på oppussingen av huset !!
Se HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online