fredag 28. mars 2014

Pusser du opp hus eller hytte? Vi selger og gir bort !


Disse fine dobbeltdørene elsker jeg. Og jeg hadde dem med på flyttelasten fordi jeg VILLE ha i mitt eventuelt nytt hus. Bare det at jeg ikke har noen plass jeg kan ha dem :(


De er fra Swedoor og koster ca 11 000 kr ny med karm og designer håndtak. DU kan nå gjøre et kupp å kjøpe den for KUN kr 5000 kr.
Det er med tung hjerte jeg selger døra, men likere at noen andre tar den i bruk enn at den skal stå i en garasje. Vi har hatt døra i 5- 6 år og er normalt brukt. Kan ikke huske noen riper, kutt ol.


Selger også enkeldør av den, du ser en lignende bakerst i bilde. Den jeg selger er med frostet glass. Den er helt ny!!
 Ikke brukt. Vi kjøpte to stk, en til badet nede og en til badet oppe. Vi kom aldri så langt til å gjøre ferdig badet oppe.
Den vi hadde på badet nede skal vi bruke på vårt nye bad i ny huset. Det går ikke ann å se gjennom glasset da det er frostet/hvitt. Likevel er det gjennomlys.

Dørene er kjempefine og vi velger akkurat samme typer til nyhuset, men det er to dører som er mindre enn vanlig der og da trenger vi å kjøpe de samme dørene, men i 80.
Enkeltdøra er en 90 dør. Dobbelt døra vet jeg ikke...vanlig hva det nå det er.  Kan vel sjekke om noen lurer. 
Enkeltdøra, kostet 5000 kr, siden den er UBRUKT selger vi den til 3000 kr med karm ( har håndtak en plass, men vet ikke hvor akkurat nå )
Litt rabatt om dere tar begge :) Ikke mye, men litt. De er jo billige, nydelige og en er ny :)


------------------------********************--------------------------
                                          Gies Bort


Et helt vanlig furukjøkken  gies bort ved henting. Kjøkkenet er i ok stand, med litt maling eventuelt nye benkeplater blir det opp til date.
Vi har tatt det ned og det står under tak på trappen. Så om noen pusser opp hytta, lager utleie leilighet eller generelt liker gjenbruk så kan DU få det!
 Førstemann som henter :)




Gjelder det samme her, lager du utleiehybel, pusser opp og liker gjenbruk så gir vi bort denne superenkele baderoms innredningen.
Jeg er sikker på at med maling og ltt tapet kan den bli fin. Gir også bort dusjkabinet og dusjhode og det inni.

Førstemann som henter :)

Kontakt meg på telefon 47655131 eller kontakt meg på mail allofirina@gmail.com eller på facebook HER

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

online